juliias-liv

Alla inlägg under mars 2013

Av Julia - 31 mars 2013 23:11

efter en väldigt lång dag på ullared har man ömma fötter och är extremt trött.

Jag fick med mig sånt jag typ inte skulle ha och det jag skulle ha hittade jag inte.   


det enda jag hittade som jag skulle ha var 2 färgglada jeans, 1 svart tubtopp, en vårjacka och trosor.


jag skulle köpt: Koftor, militärmönstrade tajta jeans, fägglada tajta jeans, 1 vårjacka, stickade tröjor, en mössa, 1 tubtopp, pyjamasbyxor, joggingbyxor, sommarkläder, underkläder, linne, träningsväska osv.


Fast allt det hade jag nt fått ändå. Men jag fick med mig lite smycken, smink, jeans, tröjor, lite assecoarer, osv. Ni får bilder på allting någon dag i veckan .


Om min lillasyster kan fota när jag har kläderna på mig blir det hyfsat bra foton annars får ni nöja er med när det ligger ned på golvet, fast det är kanske inte lika kul,. menmen.


ni är jag i extremt behov att att få en lång natt med massor av sömn.


vi hööööörs, gooodnatt   '


 


Av Julia - 31 mars 2013 09:41

I'm sittin in da car and listen to music.
Goodiigodd!

Bra stavning vaaaa!? Aa, det tkr ja mää.
Nejmen, aa. Påväg till ullared ju. Alice har ont i magen så vi har stannat 1 miljon ggr, irriterande.
Jag var ihopträngd i mitten, hade Pontus armbåge på vänster sida i ryggen och pappas i höger. Hade svinont i knäna men jag klagade och grät inte, näää ikke sa nicke.

Aja, bytte iaf precis plats med Pontus fast han trycker ändå in mig i dörren, nu ska jag armbågas tillbaks, hah.

Framme om.1 timme typ.. vi hööörs ;**

Av Julia - 30 mars 2013 21:11

Kmr kanske orka hälften, om ens de.. hah!

Av Julia - 30 mars 2013 17:00

Av Julia - 30 mars 2013 12:29

Heeej, visst är det fin rubrik? Aa, det tycker jag mä ;**


Jag har tillbringat min förmiddag med mina kaniner. Det var roligt!

Hah, nää.skojja det lär lät ju helt 1900-talet.
Jag börjar om:

Jag har vart och lekt med kaninerna fram tills nu. Så söta de är! Suuuuperkuuul, mm. Nu ska hela familjen se på lyxfällan (avsnitt 11) som alla snackar om är sååååå sjukt.

Aa, så vi hörs senare ;) <3

Av Julia - 30 mars 2013 08:46

Nu är det bestämt, vi åker till ullared imorn.
Yayy. :)
Jag kmr inte få så mkt kläder, det vet jag. Men liite iaf.

Aja, vet nt riktigt vad som väckte mig? Men vaknade tidigt och då läste jag nu ska jag lyssna på musik.

Vi hörs senare ;**

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards