juliias-liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 28 februari 2013 20:33

typ Bella har sjungt denna heal tiden och lyssnat på den så har fastnat i den, suck.


Av Julia - 28 februari 2013 20:14

aa, kom hem för 1 timme sedan ungefär ..


men asså måste bara säga att det var typ en tjej som verkligen bitchblicka mig. Det var typ 10 min kvar på Alice dans så jag kollade och hon skulle dansa efter alltså var hon typ 14 .. och hon bestämde sig bara för att hon nt skulle gilla mig, riktigt bitchblicka mig & sen när hennes vänner kom så reste hon sig och gick till de samtidigt som hon stirrade på mig, sen efteråt kollade hon på mig som om jag skulle bli imponerad av att hon hade vänner och sen fortsatte hon bitchblicka mig.


Sen när Alice var klar skulle hon och hennes kompisar självklart kolla på de n'r de dansade så jag fick ju också stanna och hon kollade hela tiden utmanade på mig som om jag skulle bli imponerad av deras uppvärmning ..


asså, fattar mig nt på sådana. De bara: Åhh, där kom en tjej, jag gillar nog nt henne .. vi bitchblickar henne. Hatar sånt, vad är deras problem egentligen ?   



aja, när jag kom hem hoppade jag in i duschen, sen tog jag frukt och har bara suttit här vid datorn, men detta blir sista inlägget idag .. måste göra lite saker, puuuuuuuuuuuuuss   


 

Av Julia - 28 februari 2013 17:23

Påväg mot stan för att Alice ska dansa och jag & mamma ska ut och gå.
Har ju bestämt att jag ska träna mer så mamma har bestämt att vi ska ut och gå tisdag eftermiddag, torsdag kväll & någon gång under lördagen och efter varje gång ska vi köra styrketräning ..

Sen har jag ju gympa 2 gånger i veckan, kan träna själv och har massor styrketräningsappar i min mobil.. ;)

Men dåligt batteri .. puuuuss ;**

Av Julia - 28 februari 2013 16:26

Rolig dag i skolan, yaay.
Typ jag & Bella gungade och snackade hela rasterna ... det var en megastor vattenpöl under min gunga så ibland höll jag f*n på att ramla ner det, kuuuuul :)

Fast sista rasten var sääämst! Bella och jag gungade sen kom Adrian från 4:an med en tennisboll och kastade den hårt ner i pölen så det skvätte upp på mina byxor, hela jackan, munkjackan under jackan och tröjan så det var apäckligt, fatta vad sur jag blev.

Ja, sen mötte jag Affe och han såg ju att jag var sur och så berättade jag & sa att han skulle slå ner Adrian (jag skojjade) men han gick och sa till Adrian, vad gulligt <3

Aja, vi hörs ;*

Av Julia - 28 februari 2013 08:53

Av Julia - 27 februari 2013 07:22

Asså jag fick 5 min på mig att sminka mig bara för att Alice låste in sig på toan och Pontus var på den andra men aa.
Och sen så när jag skulle sminka mig så kom Alice & slog till nessesären (elr vad det heter) och då ramlade mitt stora ögonskuggspack ut .. den ramlade ju ner till golvet och då gick locket av, 5 st ögonskuggar åkte ut elr så men de klarade sig men min favorit ..

Den gick helt sönder och blev bara pulver på hela golvet.

Asså skitsur på Alice nu. Det var ju 2 år sedan vi köpte det bigpacket så det behöver nt finnas kvar och den går kanske nt att köpa för sig själv, det kmr ju nytt smink hela tiden så den färgen behöver ju nt säljas fortfarande!

Som tur är den ganska populär tror jag, det är sådan bronsfärg, skitsnygg, speciellt på de som är ganska bleka vilket jag är och den är perfekt att ha på sommarn men nu kanske nt blir av nu?

Åhh, hoppas den går att köpa!

Men vi hörs, ;**

Av Julia - 26 februari 2013 20:13

Av Julia - 26 februari 2013 19:28

fick en fråga innan vad jag tycker vad som är lagom smink och överdrivet.


svar: det är många som typ tar överdrivet mkt. typ: roughe, puder, ögonskugga, mascara, brunkräm, concealer, läppstift, läppenna, ögonbrynspenna, kajal, éyeliner, hightlighter, cover, fundation, massa saker som ska täcka finnar porer & fräknar och allt som finns .. finns ju hur mycket som helst.


men aa, det är överdrivet tycker jag.


det är ju många som klankar ned på en för att man kanske har smink men det är ju faktiskt för att man har dåligt förtroende och nt gillar sitt eget utseende (för de flesta iaf) och då förbättrar man det lite men smink, det tycker jag är hur bra som helst.


So jag t.ex, jag har världens sämsta självförtroende, jag typ mobbar mig själv ocg sånt men när jag tar på mig smink känner jag mig lite säkrare, lite tryggare och så .. så ni som nt har smink ska nt klanka ned på de som har de .. ni har då turen att ha så bra självförtroende som nt alla har.


typ de ända gångerna de i klassen har sett mig utan smink från början av 5:an till nu

 (det flesta tjejer har sett mig utan smink) är typ när vi skulle ha en sådan lägerskola, då hade jag faktiskt det nt och när vi har vart på badhuset för då försvinner mitt smink + typ Anton & TG som har sett mig utan smink många gånger eftersom de kommit hem till Pontus typ ..


annars ser killarna & vissa av tjejerna mig aldrig utan smink, så dåligt självförtroende har jag   


men vad tycker ni själva är snyggast?



hmm, tror vi alla tycker samma.


hoppas du blev nöjd med svaret, kramiz   

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards