juliias-liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 16 februari 2013 16:59

Av Julia - 16 februari 2013 16:24

ni vet dagis? då brukade man ju ha en speciell vän.

Min bästa vän på dagis var Wilma, vi var riktigt bra vänner & hade så sjukt kul tsm.

Tyvärr så "skildes" vi åt, vi skulle nt gå i samma skolar men jag mindes henne alltid, när jag min skola la ned fanns det absolut inget positivt, vi tjejer grät floder & ville nt lämna skolan.


Men sen kom jag på¨attt skolan jag skulle börja i var ju alla mina dagiskompisar på, det var det positiva. Jag skulle gå i samma klass som Wilma!   


Men precis då jag skulle börja på fjälkinge flyttade hon & bytte skola. Allt förstördes & inget var positivt längre. Men jag trivdes & fann många nya vänner men kom alltid ihåg Wilma.


För 1 år sedan träffades vi när både skulle till tandläkarn men ingen av oss vågade prata så mkt. men hon hittade mig på instagram & sen "hittade" jag henne på kik & nu ska vi kanske träffas i lovet.


Så spänd! Jag kmr ihåg hur roligt vi hade det & hon verkar fortfarande va sitt gamla jag & jag är väl fortfarande lika kul & knäpp ?

så ja, vi både saknade varandra & vi ska säkert träffas på onsdag, wiiiiiiiiee   


 

Av Julia - 16 februari 2013 15:43

Av Julia - 15 februari 2013 19:42

Myskläder, bäddat ner sig i en mysig filt & kuddar, lite sourcreamchips, lite dill & lök chips, lite salt & vinäger chips, lite cheddarostbollar, zingo & X-men 3.

Myyyyyspyyyys <3

Av Julia - 15 februari 2013 19:30

Av Julia - 15 februari 2013 19:18

De vackraste djuren.

De 2 vackraste djuren för mig är nt ett svårt val.


 

 

 

Hästar är ett djur som jag tycker är fantasktsikt vackert. Så ståtlig & fin.


  


 

 

 

Tigrar är också väldigt vackra. Speciellt deras ansikten.


  

Av Julia - 15 februari 2013 18:51

Av Julia - 15 februari 2013 18:29

riktigt irriterad nu.

Youtube laggar så låten har först superbra kvalite, låter som dem står bredvid mig & sjunger sen efter det så blir det något konstigt & världens sämsta ljud på låten.

riktigt irriterande.


aja, kopplade in mina högtalare nu så jag kan justera hur det ska låta, mkt bättre.


gjorde toast till lunch, fast orkade bara den ena så Pontus fick den andra, ehehehe.

sen gick vi ut & gick lite.

sen har jag typ bara glömt bort tiden helt, vet knappt vad jag gjorde de timmarna efter?

iaf, efter det satt jag igång tv:en, kollade på Animal planet tills mitt favoritprogram började kl 17:30 på en annan kanal.

sen åt jag. nu har jag städat lite & nu .. är nu.   


Men asså jag kan nt sluta lyssna på Uncover med Zara larsson.

Jag har nog aldrig någonsin hört en sådan otroligt fin röst & så begåvad tjej på bara 15 år & så är hon svensk också.

Men hon är helt fantastisk, lyssnar på den om & om igen. Är kär i låten.


repris på favorit:


puuuuuuuusss   

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards