juliias-liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 21 februari 2013 17:59

Jag har försökt blogga många gånger under dagen men internet har nt funkat, det kom massa varningar på min mobil så vi fick åka in till telenor.. men det va inget fel.. whatever, internet funkar ;)

Jag gick upp 08:40 & tog en snabb dusch, gjorde vid mig sen åkte vi till mammas vän.

Pontus var med Noah & spelade data HEEEELA tiden, jag var med Smilla & vi satt och pratade i 3 timmar, haha.. roligare än jag tänkt mig.

Sen åkte vi till stan, träffafe mormor, hyrde 2 filmer.. så vi har precis settt Madagaskar 3 & ska se Journey 2 ikväll :)

Nu ska vi göra hemmagjotd pizza. Chaow ;*

Av Julia - 20 februari 2013 22:29

                           

Av Julia - 20 februari 2013 21:42

aa, den kollade jag på. Om ni läst rubriken då ..

bra film, typ elr så. Neejmen den var bra. ifs har jag sett den innan men det var typ 4 år sedan.


Iaf, jag är jätteavundsjuk på min pojkvän ..

mm, om ni vill veta det.


men iaf, medans jag är här i kalla sverige och fryser ..   

är han & njuter av solen i Egyptien.


sååååååååå avundsjuk!


just nu kanske han kollar på en pyramid, elr så ligger han i solen & bara steker   

elr äter lyxig frukost nu, elr sover. ja, jag vet nt.


aja, jag kan ju bara va här & va avundsjuk & frysa. och så kan jag ju läsa han suuuupergulliga mess som jag fick av honom precis innan han åkte, så synd att han nt kunde ta med sig sin mobil ..


men det kan iaf nästa gång .. han ska typ på ett läger i stockholm i en vecka. Så han kan messa/ringa varje kväll, yay   


imorn ska mamma till en kompis och jag måste följa med, olika anledningar.

Så ska lägga mig lite tidigt ikväll eftersom jag mår så pass dåligt & ska upp tidigt imorn.

så jag hoppas på att vakna hyfsat tidigt så att jag har bra tid på mig, ta en dusch, fräsha till mig sen får jag väl sminka mig lite.


Vågar nt sminka mig för mkt eftersom hon nt gör det, bara lite mascara & nt hennes dotter heller & mamma kmr knappast göra det så jag sminkar mig bara lite så att jag nt ser så sjuk ut ..


men kanske kommer upp fler inlägg ikväll, beror på ..

chaow   


 



Av Julia - 20 februari 2013 19:35

asså nej .. jag har nt glömt er. Har försökt blogga flera gånger idag men det har nt funkat.

så idag har jag tillbringat mesta tiden framför tv:en & resten städat & spelat kort .. kul dag.


Men har mått riktigt dåligt. När jag kom upp fick jag typ en hjärtklappning.

asså seriöst, mitt hjärta klappade så fort & det gjorde så ont att jag trodde det skulle hoppa ur mig. Hemsk känsla.

Jag fick sätta mig ned i 10 min innan jag kunde resa mig & gå ner.


herregud, höll på att svimma. Jag hörde nästan ingenting och det pep fruktansvärt högt i öronen, huvudet dunkade och jag bara stod och svajade.


som tur va såg mamma nt det. Vill nt oroa henne .. det värsta jag tänker på nu är att komma upp till skolan och göra massa prov jag missat. Kan ju nt tänka ..


mår nästan illa av att tänka på det.   


när jag kom upp böev jag helt paff. När jag gick in i garderoben så låg det en påse där & i den låg det 3 shampon, 2 balsam, en deo, 4 kroppstvål.

Mamma lovar att hon nt lagt det där & det är ju sant för hon har nt ens gått upp idag, Alice har bara vart på sitt rum & där nere, pappa jobbat & Pontus hos kompis.


FATTA VA LÄSKIGT!!!!!!!!!


omg, vågar nt va i mitt rum nu. TÄNK OM NÅGON KOMMER !?


nejmen, faktiskt lite läskigt.

Menmen, tacktack. Det var liksom bra shampon, balsam & kroppstvål. Wella, sunsilk & Ldb. Braaaaaaa   


sen gick jag ner & gjorde smoothie och bestämde mig för att nt ha samma i hela tiden.


smoothie jag brukar göra:


2 bananer.

frysta jordgubbar.

frysta hallon.

frysta blåbär.

kall vaniljyoghurt.


det brukar bli väldigt gott men idag tog jag lite annorlunda.


smoothie jag gjorde idag:


1 banan.

frysta mangobitar.

frysta björnbär.

kall vaniljyoghurt.


det var riktigt gott, mkt godare än den andra faktiskt.



så då har ni 2 smoothietips.   


men nu ska jag nog sätta igång en film, orkar nt göra något annat. Puss&hej   




Av Julia - 19 februari 2013 18:18

Haha, blev nt alls bra. Är ju nt så bra på att måla själv..

Av Julia - 19 februari 2013 16:40

(Jag är lila, han rosa)

Av Julia - 18 februari 2013 22:34

CC (Crazy Club) som jag sett fram imot så mkt bara blev sabbat sådär, BAM, BAM, BAM!

jag mår nt alls bra.


Huvudvärk, lite yr, först fryser jag sen svettas, ingen energi. Fast jag alltid har så ont överallt är jag en sån som behöver typ 7 timmars sömn för att skutta runt som en kanin, få skrattanfall & va typ den som piggar upp alla.


Detta året har jag vart som alla andra tjejer. Jag kan sova 10 timmar och orkar nt gå upp.

Orkar nt göra någonting längre. Vill bara sova typ, innan ville jag bara springa runt & sånt.


Så mamma säger att nu ska jag nt på några discon elr något. Jag ska stanna hemma och ta det lugnt. vila upp mig till skolan. AA, det är väl ganska smart   


så jag ska bara läsa några bloggar, sen ska jag göra mig iordning, krypa ned under täcket .. läsa lite kanske. Ja, det gör jag nog. sen ska jag sova så mkt jag vill!


Yoo, Badass here   


ahahha, nejmen.


 

Av Julia - 18 februari 2013 20:53

Har något fruktansvärt ont i halsen så hoppas på att apelsin & vatten hjälper lite iaf.

Nu ska jag slå på en film som heter Tail to the chief.. någon som sett den?

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards