juliias-liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 18 februari 2013 20:02

Huvudet gör fortfarande ont & jag orkar nt göra någonting.

Bara jag anstränger mig lite börjar det pipa i öronen & jag blir helt yr.


vill nt, vill nt, vill nt, vill nt, vill nt, vill nt, vill nt mer !


nu har jag mått såhär i över 1 vecka .. men ändå är jag nt sjuk ? typ ..

Mamma & pappa tycker jag är tramsig & överdriver.

"Du har ju ingen feber Julia" "ja, jag vet nt vad vi ska göra med dig"


nt för jag vet det heller. Jag mår faktsikt aldrig bra. Har nt gjort det på år nu.


alltid ont i ryggen, nacken, vänstra knät, ont i hälarna, inflamation i hälsenorna, alltid halsbränna, nästan alltid huvudvärk, tappar all min energi ofta & orkar nt göra någonting, trött .. sen har jag mkt andra problem.


ofta den som folk kränker, trampar på & är elaka mot fast jag vart snälla mot dem och aldrig gjort dem någonting.

alla problem hamnar alltid på mig, jag ska tackla allt det svåra medans andra kränker mig när jag redan har tillräckligt jobbigt.


Varför kan jag nt bara få ett normalt liv? må så bra som alla andra?


varför skulle just jag få allt på mig? Kan ingen annan ta lite? Jag orkar nt ha all smärta på mina skuldror. Jag vill nt mer, orkar nt mer ..

Av Julia - 18 februari 2013 11:38

som sagt missade jag ganska mkt den veckan jag var sjuk.

missade typ 2-4 muntliga nationella prov, hoppas det nt gör så mkt & det är okej jag gör det nästa vecka. För jag måste ju liksom göra de ..


Ett stort "prov" som fick 2 timmar & 20 min på oss att göra, vilket jag nog nt får på mig ..   


sen mkt i matten & lite i svenskan. Elr jag missade ju i alla ämnen men det är no:n, svenskan & matten som jag liksom får göra hemma, typ.


Men jag orkar nt tänka än, jag har fortfarande ont i huvuvdet & har haft det i över 1 vecka nu .. så noprovet som jag kan plugga lite till kmr nt gå, matte .. näää. Kan nt tänka så det får bli svenskan .. vilket är lätt.

Ska bara skriva ett kapitel .. sen kan jag väl börja på bilden jag måste rita.



Visst är jag duktig ?   



 

Av Julia - 18 februari 2013 11:34

Av Julia - 18 februari 2013 00:06


Sry.. (srry)
Men vaknade med huvudvärk & var yr.
Så tog det lugnt, städade i 2 timmar, duschade, gjorde mig i ordning sen har vi haft kalas för min kusin i 4 timmar.

Så gullig är hon, hon kröp upp i mitt knä, kramade om mig & sa:
"du är den bästa vännen man kan ha, du är en bästa vännen i världen!"

Så gulligt :)
Sen gick jag 1 timme.. gick nt alls bra för jag gick så fruktansvärt obt i mina hälar.
Menmen..

Är supertrött, men bryr mig nt för messar med A <3

Kramizz ;**

Av Julia - 17 februari 2013 20:30

Av Julia - 17 februari 2013 16:40

Upside down, boy you turn me.
Inside out, round and round.

Me!
Av Julia - 16 februari 2013 22:28

Ledsen för den dåliga uppdateringen men mitt internet funkar knappt.
Pappa kom upp med en internetsladd men kunde ändå nt göra något så han ska kolla om det är något fel på min dator eftersom alla andras internet funkar..

Ganska många bra låtar på melodifestivalen men min favorit åkte ut mot några gamlingar.. hur f*n röstar svenska folket egentligen?

Skickar 4 gamlingar som sög till finalen medans en ung talangfull tjej kunde gått vidare (janet leon då) helt sjukt!
Hur tänker folk!?

Aja, sjukt irriterad & kan nt göra ngt direkt så jag ska göra mig iordning för natten, krypa ned i sängen.. spela spel på mobilen & läsa.

Puuuuuss ;***

Av Julia - 16 februari 2013 17:20

så sjukt bra är hon, ryser. att det är live också det brukar ju nt låta så bra men Rihanna behöver inga effekter som gör att hon låter bättre. Hennes röst är redan helt fantastik!


 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards