juliias-liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 11 februari 2013 18:16

The people who says you can't are mostly scared that you can.


 

Av Julia - 11 februari 2013 14:29

hahha, vad roliga dem är ;)

Av Julia - 11 februari 2013 14:04

nt så kul dag idag .. satt hos tandläkarn i över 1 timme bara för att rätta till tandställningen som tog 2 min. suck ..


när vi kom hem var jag väldigt trött men fick pigga upp mig med lite fika, hade 2 zemlor/semlor (stavning) över från igår så jag fick den ena vilket gjorde mig lite piggare, sen såg jag & mamma på en film tsm åt lite lunch & nu ligger jag i sängen men laptopen i famnen  & är helt slut.


Huvudet dunkar fruktansvärt & halsen gör fortfarande ont.

Om jag ska till skolan imorn blir det nog att skippa gympan,   


Nt mkt som gör en glad nu. Sjuk, missat en kul dag i skolan, om jag ska till skolan missar jag min favorit, alla hjärtans dag kmr bli en jobbig dag när morfar begravs osv.


aja, har messat med en speciell person som iaf gjorde mig på bättre humör, han är ju sååååååå gullig! (min pojkvän) men aaa.


mår nt alls bra nu så jag ska kanske nt hänga vid datorn, läser kanske lite?


Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss   


 

Av Julia - 11 februari 2013 08:52

Mår liiiite bättre så jag hoppas jag kan gå till skolan imorn, vill ju nt missa för mkt.

Men om jag nt gör det så har jag faktiskt matten hemma & så kan jag rita en bild till tredje kapitlet.

Så kan iaf göra något men skulle helst vilja komma ändå för vi har muntliga nationella prov denna veckan i svenska & på torsdag är jag ju ledig från skolan eftersom jag ska på begravning så..

Jag vaknade 6 imorse av mitt alarm, hade visst glömt stänga av det så det var ju omöjligt att sova efter det så jag läste & när Alice å Pontus åkt tog jag en varm dusch för jag frös så..

Nu sitter jag hos tandläkarn & hoppas på att få en tid i några minuter bara för min tandställning har hoppat av & det gör ganska ont.

Att sitta hos tandläkarn i över 40 min & försöka se så friskt ut som möjligt när man mår dåligt är nt kul..

Yay, tandläkarn kom till mig nu & sa att jag hann få en tid på 5 min ungefär, skönt.. :) vill ju nt sitta & vänta i onödan..

Puuuuuuss ;*

Av Julia - 10 februari 2013 21:41

Mår fortfarande dåligt så ingen skola för mig imorn.
Har försökt ladda upp låtar från youtube till bloggen. Men det har bara laggat..

Men vi hörs, ville bara att ni skulle veta att jag lever, puuuss ;*

Av Julia - 10 februari 2013 14:39

ledsen för dålig uppdatering men har knappt sovit alls inatt för jag frös så & huvudet dunkade jättemkt.

Vaknade 10:33 när pappa höll på med disken där nere & jag vaknar av minsta lilla ljud så vaknade direkt ..


när jag vaknade var jag yr & halsen gjorde något fruktansvärt ont.

så jag gick ner & tog en alvedon å drack honungsvatten. Har fortfarande jätteont i halsen men nt lika ont som innan & jag har fått tillbaks min röst lite.


Pappa försökte ju prata med mig imorse men det blev bara som viskningar, ehehe ..


Ville nt äta något som kunde riva mig i halsen så jag åt bara ´lite yoghurt .. så jag har fruktansvärt ont i ´magen för den är ju helt tom.


Åhh vad jag hatar att va sjuk!   


och när jag blir sjuk, blir jag rejält sjuk, sen brukar jag bli det ganska mkt.

för 2 år sedan blev jag sjuk så ofta att dem tillslut trodde det va något fel .. så fick ta massor med prover & sånt.


Men iaf, förvänta er nt så mkt uppdatering .. för jag mår ju nt så bra .

Hörs   


 

Av Julia - 10 februari 2013 10:23

Av Julia - 10 februari 2013 00:15

.. har jag bara en önskan, få sova!!!!
Jag ligger under täcket & fryser, känns som mitt huvud ska sprängas & har så ont i halsen att det är jobbigt att andas.

Så vill bara sova, sova & glömma allt.. hlömma hela världen.

Så vi hörs väl sen, godnatt ;*

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards