juliias-liv

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 31 oktober 2012 20:54

Av Julia - 31 oktober 2012 19:57

Säger man så?


       

Yay

Av Julia - 31 oktober 2012 18:50

Dem har pyntat lite Halloween på Wot .. ;)

Av Julia - 31 oktober 2012 18:18



Kommer finnas för dig i alla väder, hjälpa dig genom jobbiga perioder.

Förlåta dig dina misstag & acceptera dig hur du än blir.


Älskar dig !   



  loVe !   


Av Julia - 31 oktober 2012 17:56

Har inte haft någon tanke på bloggen idag, förlåt.

Jag har bah varit så trött, gick ju upp tidigt imorse ..   


Kollat halva dagen på serien: Barbara Taylor Bradford.

Så himla sorglig.   Men bra!


Blev riktigt besviken att Bella inte kom för jag skulle säga henne en väldigt viktig sak som tynger mig väldigt mycket & det går inte genom mess eller samtal.


Villa att hon sitter framför mig när jag säger det!


Lite privat & känsligt så ni får inte veta, kanske bah KANSKE.

Får ni veta om det reder ut sig men det är kanske några som läser min blogg som kanske inte borde veta det .. men Bella ska såklart få veta   


Vad skulle jag göra utan henne ?


Av Julia - 31 oktober 2012 15:44

Ehm, skulle ju inte blogga för att Bella skulle komma men det kunde hon tyvärr inte, hon kanske kommer imorn iaf. ;)

I stort sett hela dagen har jag legat under täcket & gråtit till en jättesorglig serie.

Lite mer uppdatering sen om jag kan slita mig från denna vackra serie ..

Bjuder på mig utan smink ;*

Av Julia - 31 oktober 2012 10:27

 Som ni kankse vet har jag ont i min nacke, trygg, knän & hälar.

Jag går på massage varannan vecka för att jag ska ha mindre ont men det hjälper bara 1 2-3 dagar.    


Mammas kompis Malin har en dotter som har haft ont i sin mage i nåf

rga år, läkarna har inte hittat någon som är fel (precis som i mitt fall) hon hade åkt till någon som heter Ingrid, alla kallar henne häxan för att hon kan bota saker som specialläkare inte ens kan se.


Marie hade gått dit, efter 3 behandlingar har hon aldrig haft ont i magen igen.   


Så nu har jag & mamma betämt oss för att jag sak dit & se om hon kan hitta fel på min rygg.


Jag har inte allttid haft ont i min rygg utan det hände en sak för 5 år sedan.


Då gick jag på Trolle Ljungby skola, underbar skola.

Jag & Ellen var ute och lekte när vi såg ett fågelbo 3 meter högre upp i ett träd.

Eftersom jag alltid varit smidigt & bra på att klättra fick jag klättra upp, men det var väldigt högt så Ellen fick säga vad jag skulle trampa.

När jag va nästan framme så att jag kunde se lite av äggen hittade jag ingen väg högre upp men det gjorde Ellen. Hon förklarade att bredvid mig var det en jättetjock gren jag kunde trampa på.

Men grenen var urgammal, fast det såg man ju inte.

Så när jag satt min fot där brast grenen & jag föll ned, att ramla 3 meter ner är farligt men i mitt fall var det ännu farligare för under mig hade jag inte något mjuk gräs utan ett vass  av stenar/stengär och där landade jag.

Sen dess har jag haft ont i min rygg, nacke & knäna.

Mina häler fick jag ont i för ungefär 2 år sedan & det hittade dem inte heller en för någon månad sen visade det sig vara en inflamation i hälarna som dem inte kan bota.


Det måste jag träna bort.


Där kom en lite om mitt liv, haha.   




Av Julia - 31 oktober 2012 10:19

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards