juliias-liv

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 16 oktober 2012 18:31

Fick precis massage av Jennie. ;)
& ni som tycker att jag har tur har totalt fel, när man har en frisk rygg så är det skönt.
Men, om man har problem & inte helt frisk rygg så gör det SVINONT! ;'c

Men efteråt känns det bra. :'D

Puss ;*

Av Julia - 16 oktober 2012 16:17

Vet ni vad det värsta med skolan är ?

Jag vet ..

Läxor & prov!


HATAR, HATAR, HATAR PROV & LÄXOR !   



Dissar det för det är så tråkigt ..


Aja, ska plugga nu.


Puss&hej!   


 

Av Julia - 16 oktober 2012 07:11

Blus: ullared
Skinnbyxor: ullared
Kofta: hm
Smink: ullared

Av Julia - 15 oktober 2012 19:08

Sitter & gosar med min munkjacka, äter världens godaste druvor & kollar på glee ..

Avundsjuka!?

Tack&hej (y)

Av Julia - 15 oktober 2012 17:57

Är helt slut.

Har gjort om detta inlägget för fjärde gången nu + att jag pluggat prov nu men det kommer inte in i huvudet.


Men tycker jag förtjänar lite beröm!'

Så ska snart slå på glee !


Wiiiiii .. !   




Jaja, puss&hej (y)



 


Av Julia - 15 oktober 2012 15:37


Nya kommentarer


Ingen bild

Amanda

Måndag 15 okt 15:36

Eftersom du har en bästavän tänkte jag fråga dig om du tycker det är okej att man hånglar med sin bästa vän ?

Det är många som gör det.

Jag menar om man älskar sin bästis så himla mycke är det då fel på det ? Man ska ju inte va nervös inför varandra & ni blir ju inte plötsligt ihop bara för det ..

Vad tycker du ? ;)

Hoppar frågan inte är för dum/äcklig .. '

Kram <3

 

IP: 213.114.9.159

Åtgärd:


Ehh, tack för sin fråga ..   


Jag tycker nog inte det är fel att hångla med sin bästis ..

Dem gör som dem vill & ingen ska ju va elaka mot dem för det!

Åh, ja .. jag ser många bilder som man hånglar med sin bästa vän & skriver:

Love U Best Friend!   



bild tagen från Google !


Nej, alla har rätt att fråga vad dem vill (y)


Tack Amanda !

 

Av Julia - 15 oktober 2012 15:16

Vet inte om denna drömmen kan slå in, men ..

MAN VET JU ALDRIG ..   


Bella: min allra bästa vän & hennes pappa: Daniel, letar efter något litet hus.

Dem vill inte köpa utan betala hyra.   


När jag sa det till mamma sa hon att Elizabeth & Hans-Ola´s "hyrhus" var ledigt för den som hyrt det innan skulle flytta.

Så mamma har tagit reda på lite fakta om huset:


  • Litet men fint
  • Fin, stor trädgård
  •  I stort sett, hela huset nyrenoverat
  • Och ett väldigt bra pris
     
    Tar inte upp priset här men kan säga att det kostar som för en lägenhet & detta är ett stort hus för 2 pers ..   
     
    Om hon flyttar hit kan vi varje dag, plugga tsm alltid, kolla på x-factor tsm, sova över på skoldagar, gå övet till varandra om något hänt, sitta i bussen varje dag, hälsa på varandra om någon av oss är sjuk.
     
    Det skulle va så fantastiskt att jag inte kan föreställa mig det !!!   
     
    Men om Daniel säger nej så dör jag.
    Helt seriöst ..
     
    Men tänk om han säger ja  .. !
     
    Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihoooooooooooo!   
     

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards