juliias-liv

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 27 oktober 2012 13:31

  



Av Julia - 27 oktober 2012 12:46


2 kommentarer som jag har fått !


 

 

Haha, tror ni att jag är helt dum i huvudet eller ?

Jag fattar väl för fan att det inte är Hugo & Hampus som skrivit det ..


Blir nästan lite sårad att någon är så dum & tror att jag skulle gå på det.

Stackars er!   


Grow up, är väl det enda ordet som passar in ..


Haha, SÅ dissade.


This is my cup of care. Oh look, it´s empty !







Av Julia - 27 oktober 2012 11:08
Av Julia - 27 oktober 2012 09:05

Har fått några kommentarer att jag MÅSTE fortsättta.

Så nu har jag betämt  mig ..


Det ska jag !   


Igår fick jag rekord i sidvisningar, det bara steg hur högt som helst.

Och bara nu på mmorgonen när jag inte ens har bloggat någonting har jag högre statistik än i förrgår på en hel dag.


Så nu ska jag ta tag i det,!


Av Julia - 26 oktober 2012 15:35

Vet inte riktigt hur det blir med bloggen ..

Om ingen bryr sig så är det ju ingen mening med det.


3 har sagt att jag ABSOLUT INTE får sluta blogga men 3 !   


Bella säger att dem säkert inte vågar kommentera men jag vet ju ändå inte vilka ni är så ..

Ja, det är ju jätteroligt att blogga & dem flesta tycker jag är en superbloggerska.

Menmen.


Om ni verkligen vill att jag SKA fortsätta blogge så kommentera gärna.   


Puss   


Av Julia - 25 oktober 2012 19:49

Det är visst någon som inte förstår hur mycket *** sårar.



 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ritade det nyss ..


Av Julia - 25 oktober 2012 19:39

Sitter i bilen & är livrädd.
Har sprungir runt & letat efter min mobil så jag bestämde mig för att gå ut & kolla i bilen.
Går ut med en minificklampa & är bara beredd att någon våldtäksman ska hoppa på mig, elr någon mördare står & lurar i mörkret. ;S

När jag väl är inne i bilen så släcks alla lampor & jag ser ingenting: PANIK!

Hittade min mobil iskall & tände ..

Men nu måste jag in, om jag vågar.
så j*vla rädd, men så ör det när man är paranoid gott folk!

Nu ska vi se om jag överlever detta !!!

(Ser ni, kolsvart :s )

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards