juliias-liv

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 28 oktober 2012 15:27

;)

Av Julia - 28 oktober 2012 14:47

Min snygga stridsvagn ..
ni borde prova på detta spelet, i början är det så dryg & man fattar nada ..
men sen när man kommer upp med bättre stridsvagnar & högre level är det chill. ;)

Av Julia - 28 oktober 2012 14:38

Ledsen att jag inte bloggat nu på ett tag men mamma tog min mobil & stängde av mitt internet så jag har fått städa utan musik !!!   

Vilken är hemskt ..


Världen blev upp och ner ..


Så det tog en evighet.


Men nu´då. Ja, tänkte spela world of tanks ..


fett chill, kul killspel .. där man bara: I´m a girl & så vill alla killarna skydda en.   


cya ..


Cry

Av Julia - 28 oktober 2012 11:05


How hard can it be to say sorry when you hurt me so deeply?

When you know that u hurt me.

Why can not you say sorry to me face to face?
You hurt me so deeply, but can not say sorry to me and tell the truth.

Sissy!

 
Av Julia - 28 oktober 2012 10:54

Skulle detta va en snygg nyårsoutfit?

Av Julia - 28 oktober 2012 10:28

Som jag sa i igår så hade min statistik nått väldigt högt i förrgår ..

Nu när jag skulle kolla den igen, blev jag väldigt paff   


Min statistik igåt var skyhögt, mycket högre än i förrgår ..


Rekord !   


Så nu ska jag ge mina underbara läsare en fet hiss !


hoppas statistiken fortsötter såhär ..

Så bara säg till alla era kompisar om min blogg, om dem gillar den så ..


Är NI bäst !   




Av Julia - 28 oktober 2012 10:20

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards