juliias-liv

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 30 oktober 2012 15:21

 Har ju inte blivit någon särskilt bra uppdatering, som ni kankse märkt ..

Men vaknade ju tidigt imorse. Som visst alla gjorde .. (Y)

Direkt efter frukosten gick vi ut en långrunda, 1,30 timme efter kom vi hem.

Men då bakade vi åt vi, sen började vi baka snickers sen har vi fått hjälpa mamma för hon mår inte särskilt bra idag ..   


Så nu kommer lite fler blogginlägg,!


(som ni kanske märkt kommer det knappt några bilder på mig & det är för att jag kan ju inte sminka mig helt i onödan & mina foton med smink har tagit slut, deal with it)


Av Julia - 30 oktober 2012 15:17

Av Julia - 30 oktober 2012 13:23

Av Julia - 30 oktober 2012 08:44

Ligger under mitt älskade täcke & är irriterad på mig själv.
Varje kväll har jag somnat vid 1 - halv 2 ..

Men gissa när jag vaknar? Halv 9 ..
Grrr, jag vill ju sova längre .. till 13 är kanske att överdriva för min del, men 10 -11 är ju mysigt att sova.

Fast jag har alltid haft proplem med att sova, när jag va liten så vaknade jag 4 varje natt/morgon.

Tacksam att jag inte gör det nu iaf.

Av Julia - 30 oktober 2012 00:20

Time to sleep ;)
Inte för att jag kommer somnqa, Alice spelar någon godnattsaga & skruvar inte ned ..
Så hör ennan in här :/


Men aa,!

Det var väl det ..

Kisses&night!

Av Julia - 29 oktober 2012 22:16

Ligger under mitt täcke & & kollar på glee.
Fast nu är jag livrädd för min mobil för hela skärmen lyser grönt!
Läskigt.

Jaja, älskar min säng & är rädd för min mobil nu, but still.

Ciao

Av Julia - 29 oktober 2012 18:27

Sitter i sängen & försöker får ner min medicin, men nej.
Det går inte! Grrrr.

Förstår inte hur jag kunde svälja den innan ..
har ju faktiskt svalt den 10 - 12 gånger. (Y)

Men nu när det verkligen börjar hjälpa min hy .. så får jag såklart inte ner den!


Kolla hur stor den är:

Av Julia - 29 oktober 2012 16:24

When

You

Hurt

Somdebody

Can

a

Forgivness

Be

a

beginning

To

Happyness



 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards