juliias-liv

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 25 oktober 2012 17:48


Statistiken hoppar upp & ner men det har blivit ganska dåligt med läsare 2 - 3 veckor ..

Kanske bah ska sluta blogga, för ingen bryr sig väl om mitt liv.

Jag bloggar ju för att det är så roligt med kommenterar, med många läsare & att jag själv tycker det är roligt.   


men om ni inte gillar det finns det ju inte någon mening med det ..

ska tänka lite på det & så får ni väl också avgöra lite.


Aja, jag/vi får väl se ..   


 


Kraaaaaaaaaaaaaaaaam !   

Av Julia - 24 oktober 2012 14:37

Ligger i bussen & bah chillar ..
Plugg när jag kommer hem. ;c

Klar på träslöjden. ;)

Av Julia - 24 oktober 2012 10:32

Haha, nej men jag simmade 24 längder, mest av alla tjejer & lika mycket som dem som simma mest .. alltså var jag en av dem bästa, hihi. ;)

Men aa .. lite knäppa bilder här'då ..

Av Julia - 24 oktober 2012 08:48

Då är man påväg till badhuset ..
Det ska kn i våra gympabetyg, så nu får man väl göra sitt bästa .. hahA, vet att jag får godkänt .. det får jag ALLTID!

men har lite damp på mitt bälte, kan ju inte ens röra mig. Grrrrrrr ..

Önska mig lycka till! ;*

Av Julia - 24 oktober 2012 07:19

Jeans: Hm
klänning: Hm på väla
örhängen: glitter
smink: Hm + ullared

Av Julia - 23 oktober 2012 20:08

Don´t hurt anybody!

Don´t try to be anybody else just because it esier.

We need you just like you are.

Believe on yourself and everybody came to believe in you to.


 

Av Julia - 23 oktober 2012 19:39

Av Julia - 23 oktober 2012 18:20

Har varit en hyfsad dag.

Sitter bah här med ett rött bultande öra ..

haha, nej men på gympan hade vi Multiboll & när jag/vi spelade handboll så fällde TG mig sen puttade mig, så fört slog jag mig på hans knä sen ramlade jag ner på golvet & slog höften å huvudet i !   


Inte för att jag vet om det var meningen elr inte .. han sa inte förlåt iaf ..

" But you get it "   


Det gick sådär, skrapade min höft & mitt öra gör väldigt ont.

Fick lite svårt för att springa för det sprängde i mitt huvudet & värkte i höften men jag fortsatte trots allt.   


Det bästa med dagen var nog när vi skulle byta platser, jag var jättenervös för det var vissa jag inte vill komma bredvid .. 

( inte för att jag vill såra någon)


Men jag kom med Bella vilket jag är så j*vla glad för !!!   


Ja, men tänkte träna lite nu fast min onda höft sen ska jag fixa mig inför imorn ..

Ska till badhuset. (y)


Puss   


 



 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards