juliias-liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 31 januari 2013 17:09


 

Av Julia - 31 januari 2013 07:17

Haha, vad kuuuuul. Typ..
När vj gick dem 15 metrarna till bussen blåste man ju nästan iväg.

Fock regn i ögonen så ser väl ut som jag gråtit & mitt hår.. haha, undrar hur det ser ut?

Bion blir nog nt av .. vi slutar 14 imorn & gissa vad? Just vår tur.
Den går bara en tid, 14:40 så det kmr nog nt gå :(

Menmen, att va på bättre humör är nt lätt när morfar blir sämre & tyvärr är det nog mkt eftersom mamma var där hela dagen igår & sov på hans rum..
Blir så deppig. Men jag ska försöka tänka positivt.

Hkk nu på morgonen.. wiho :)

Bilder kmr?

Kramis <3

Av Julia - 30 januari 2013 19:05

Bella kan gå på bio, yay.

så alla kan .. ja, TG vet vi inte för vi får inte tag på honom, jag har både ringt & messat men hans mobil är avstängd.


Men om han kan får vi väl skynda oss att beställa biljetter för jag kollade platserna .. fanns inte plats för alla 4 längst bak men det fanns på "nästahögstuppraden" men platserna när kan ju bli tagna så TG sätt på mobilen så någon av oss kanske kan beställa biljetter idag?


Inte för att jag vet vem av oss som ska beställa ..   


menmen, hoppas nu alla kan. vi får väl se.


men jag ville liksom bara dela det med mina fina läsisar, puuuuuuss   


 

Av Julia - 30 januari 2013 18:56

Jag är fortfarande ledsen, forfarande deppig.

Men morfar mår ju nt bra, ist för att tycka är allt är så orättvis att en sådan fin människa kmr försvinna måste jag tänka på honom, inte mig.


Jag ska vara stark.


Han har varit sjuk i över 12 år & nu ska han få komma till ett bättre ställe, jag vill tro på att vi ses igen .. och då är han frisk. Då får jag lära mig känna honom vilket jag aldrig fått.


Han blev sjuk när jag föddes så jag har aldrig träffat honom som sig själv.

En dag ska jag det. (y)


Jag har underbart fina vänner som stöttar mig men nt är sådana som tar upp det, så den försöker få mig att glömma för stunden vilket känns bra.


Som dem säger i en film,

"livet slår omkull en ibland, men då kan man välja att resa sig igen & kämpa"


Så jag kmr uppdatera som vanligt i forsättningen   



 

Kul på toan i skolan ..


ha det bäst   




Av Julia - 30 januari 2013 18:30

 

 



 

 

Av Julia - 30 januari 2013 15:37

Fina Zara har släppt ett nytt album om ni missat det.


  

Av Julia - 29 januari 2013 21:02

Ingen bloggning efyer skolan som jag tänkte, höll på med en ny header då jag fick reda på att morfar var mkt sämre.

Han hsr varit sjuk i 12 år + .. och nu blev det värre.
Det blev en stor chock när jag såg honom.& jag är riktigt, riktigt ledsen.. har gråtit hela kvällen tsm med familjen & jag är helt krossad ..

Alla ville att jag skulle säga hejdå till morfar.. och då menade dem föralltid & det vill jag nt.. så sa att vi skulle ses..

Men jag börjar nästan gråta när jag skriver detta så ska försöka sova & nt börka gråta igen..

Jag ska försöka blogga lite, men det blir kanske nt så glada inlägg, men kanske ändå skönt att skriva av sig.

Ha det bättre än mig nu..

Av Julia - 29 januari 2013 16:24


 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards