juliias-liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 29 januari 2013 07:14

Kom upp 06:15 .. så var ganska nöjd, tog bara några kläder & stod nt i 10 min & letade.

Men alla mackor var i frysen så det tog ganska lång tid att tina dem & det tar typ 15 min längre tid att äta mackor än yoghurt, oups.

Jag hann ta 2 foton men dem blev jättedåliga så tar foton när jag kmr hem.

Puuuuuuuuuss ;*

Av Julia - 28 januari 2013 20:17

Bella kunde inte gå på bio i helgen, hon skulle iväg.

Men hoppas att alla kan nästa helg för jag vill verkligen se Berättelsen Om Pi ..


Elin åkte hem vid 19 så jag tog en varm dush & äter lite clementin, yay.

Det här med att träna går nt så bra för vi får bara mer & mer läxor å jag vet nt varför men jag orkar aldrig göra något alls .. nu börjar nationella prov så måste verkligen köra på.


Om det bara sommarn kunde komma   


I sommar ska jag också ta mig tid att foto lite så jag kan ha en fin header, sålänge får ni stå ut med denna. Kanske gör en till liknande bara att det är andra foton.


Ska försöka komma upp i tid imorn så jag hinner ta foton på outfiten, lovar.

måste verkligen skärpa mig. Jag kan nt ha någon sovmorgon .. får väl helt enkelt gå & lägga mig i tid också för jag behöver verkligen sömn .. speciellt nu när nationella proven börjar, vill ju nt somna direkt   


Så ska gå & göra mig i ordning nu sen ska jag försöka sova så jag kmr uppo imorn.

Ska också ta en ordentlig frukost och nt bara lite yogurt, go me go    


godnatt bloggen <3


 

Av Julia - 28 januari 2013 13:05

Elin hänger med hem idag, ska plugga tsm.;)
Då uppdateringen kmr suga.. ledsen :(

Men skolan är viktig & jag satsar därmed på höga betyg. Ni får stå ut .. några veckor framåt kmr det va många natinella prov så blir väl lite sämre uppdatering men ska verkligen försöka.

På 2 veckor ska vi bara ha 6 nationella prov i svenska & något i no så ganska jobbigt.

Hoppas ni har det lättare :p
Puuuss ;*

Av Julia - 27 januari 2013 21:04

Har kollat på karate kid bara för att den är så grym.
Börjat på en ny bok: bärnstensflickan.
Sååå spännande.

Men jag har ju bestämt att jag ska gå & lägga mig tidigare så att jag nt är så trött hela tiden + att ringarna & påsarna under ögonen försvinner så ska göra mig iordning nu, puss ;***

Av Julia - 27 januari 2013 17:00

Av Julia - 27 januari 2013 16:46

Av Julia - 27 januari 2013 15:19

ledsen att jag nt bloggat. Har vart ute & gått. Var med mina kaniner, städat rummet & allt.

men nu är jag klar.


Har bestämt ganska mkt inför nästa helg, på fredag elr lördag ska jag, Bella, Affe & TG kolla på berättelsen om Pi, wiiiiiie    

på lördag ska vi i familjen till eslöv badhuset, woop woop.

Sen på lördag ska vi till bromölla å bowla & fika.


Så kmr bli superdålig uppdatering .. men kan kanske göra något mobilinlägg.


jag kmr snart göra ett tidsinställt inlägg. Ända fram till 13 juli, varf gör jag ett tidsinställt inlägg för 13 juli när det är flera månader tills dess?


Jo, för då fyller bloggen 1 år   


 

Av Julia - 26 januari 2013 23:03

                               

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards