juliias-liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 20 januari 2013 14:25

Av Julia - 20 januari 2013 14:19

2012 mest populära låtar, 50 st. Lyssna!


Av Julia - 20 januari 2013 14:11

har nt bloggat pga många saker.

Mest att jag vart ute med kaninerna i snön + städat.

Sen har jag varit upprörd för jag hatar när andra skyller/är elaka mot mina vänner, låt dem va!


men jag är typ supersugen på att kolla på film, film, film.

så ska kolla på någon film nu, woop, woop   


undar vilken det blir? hmmm. Det får väl väntas & ses, ehehe.


Ha en bra fortsättning på dagen   


 

Av Julia - 20 januari 2013 00:15

Är typ 10000 grader i mitt rum, mitt rum var iskallt så skruvade upp på högsta men efter 1 dag var elementet lika iskallt då, sen fläktade pappa det för det var fullt med luft &när jag kollade på film kändes det som jag kokade av feber så jag kände på elementet.

Det var ju som att bränna sig!

Så sitter här i sängen så trött att jag blandar ihop bokstäverna å vill sova, men det är för varmt.

Ush!

Så lyssnar på mina absoluta favoritlåtar & väntar på att kag kan sova..

(Precis tvärtom om för mig, kan nt sova på morgonen men kan på kvällen..
Fast ikväll stämmer bilden väl in)

Av Julia - 19 januari 2013 20:58

pearl harbor.. en film på swefilmer men sidan laggade helt så mamma gav mig denna, fast den är slut vid 00 om jag kollar på hela ikväll, ehehe.

Så kmr väl sitta & gråta inom en timme för mamma sa att den var jättesorglig. ;(

Hörs ;*

Av Julia - 19 januari 2013 20:00

Av Julia - 19 januari 2013 19:14

Om ni kollar på höger sida nu där vi presentationen t.ex har jag en ny bild som jag faktiskt är riktigt nöjd med.

Om man kollar nedåt har jag flyttat om "avdelningarna" (som dem kallas) lite, sen så har jag lagt till bilder på mig själv som jag tycker blev riktigt coolt, dem som är nya får liksom se mig direkt   


Ja + att då blir det mer MIN blogg, och jag har tagit bort besöksstatistik, ni behöver ju liksom nt veta hur många läsare bara fråga isf, och så får ni ju se det ibland när jag lägger ut topplistsbilder. Har också tagit bort senaste kommentarerna & kalendern .. tycket nt demm var nödvändiga.


så hoppas ni gillar det, puuuss   


   

Av Julia - 19 januari 2013 18:09

ute i mer än 3 timmar i kylan blir man trött av.

asså jag gillar snö, det är bara det här med tjocka kläder. Tycker det är sååååå obehagligt.

så alla hade termobyxor förutom jag, ehehehe.


men det var suuuuperkul ändå, ja förutom att det tog typ en timme dit & en timme hem att gå, puuuuhh   


klockan är bara  18:47 & jag sitter gär och gäspar stort, oups. Men ikväll ska man ju probba ia sig med godis så det blir jag pigg som en kanin igen.

Asså gillar mig själv när jag är pigg & dem omkring mig gillar nog mig också mer när jag är så pigg, elr ibland kan Bella bli trött på mig för jag hoppar runt, får skrattanfall hela tiden osv när hon är dötrött.


Fast jag blir ju lite trött på henne när hon är så med, det burkar hon va på kvällarna,

åhh.

Nu börjar jag sakna min bästis festis   


 



 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards