juliias-liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 23 januari 2013 20:49

Vet att det är riktigt tidigt att gå & lägga sig men jobbig dag, trött & imorn måste jag var superduperpigg så vad förlorar jag på?

Jag hann nt skriva något inlägg om vad som ska hända imorn men när jag åker till häsdleholm berättar jag, puss&hej <3

Av Julia - 23 januari 2013 15:45

Av Julia - 23 januari 2013 14:40

Hyfsat bra dag & superkul i bussen.
Grymt ;)

Hem & plugga.. äta, tv, data å dusha & foxa sig inför imorn som kan ta ett tag så..
Jag hoppas iaf på mer bloggning men, aa.

Hörs ;*

Av Julia - 23 januari 2013 07:28

Sitter i bussen SJÄLV, typ. Asså det är ju andra i bussen men Celine sitter med TG, å ja.. dem små sitter jag nt med & nt någon kille i 8:an & absolut nt brossan.

Så jag sitter med min väska, ehehe.

Tänker på fair play trophy imorn så är suuuuuperneeeerööös bara för det.

Glömde mina lurar hemma så ingen musik på slöjden, Ann-marie kanske kan sätta på radion?

När jag kmr hem ska jag göra ganska mkt så om jag är för långsam kan detta kanske bli det ända inlägget idag :(

Puuuuuuuss på er bästa läsisar <3

Av Julia - 22 januari 2013 21:08

Ledsen för dålig uppdatering men har pluggat & spelat spel med familjen å vi fick nt ditta vid datorerna idag.. :/

Så det får bli detta mobilinlägg ;)

Mina tår är bättre, jag KAN gå nu utan att det glr alldeles för ont så nu får hag bara hålla tummarna tills på torsdag.

Bjuder på mig, det är ju liksom det man ska göra på en blogg? Right..
Så nu vet ni hur jag ser it på kvällen med snabbt uposatt hår, trött, lite av sminket utkladdat osv.

Av Julia - 22 januari 2013 15:15

detta är ett remix men jag tycker den är mkt bättre för det ända dem ändrat är att den går snabbare, orginaletn är så långsam så denna är bättre.


Av Julia - 22 januari 2013 14:09

Nt med på gympan pga tårna :(
Gillar ju gympa..

Menmen, ville bara säfa hej till alla mina fina läsisar :)

Men asså om Robin märker att jag har mobilen uppe tar han så..

Ciao ;*

Av Julia - 21 januari 2013 19:54

you make me feel invincible. with you on my side, I can do everything.


 

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards