juliias-liv

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 30 november 2012 19:03

Livet är inte alltid lätt.

På vägen måste man tackla hinder & försöka hoppa över dem fast man inte vill.

Livet är en stor utmaning & för att kunna nå toppen måsta man offra saker på vägen upp.

Livet är orrätvist & tufft men det kan också vara fint & vackert.


Jag har gått egenom hemska saker som inte många behöver gå genom.

Mitt liv har haft fullt med fruktansvärda hinder men jag har aldrig slutat kämpa.



Kämpa & våga offra saker på vägen så når du toppen.   


Ge Aldrig Upp!


Det finns så många som har det så mycket värre än dig, tänk på dem.

För att nå toppen måste man också hjälpa andra, du är inte centrumet .. alla ska få en chans för att vara lycklig.





Av Julia - 30 november 2012 18:00

Ligger i sängen & vet faktiskt inte vad jag ska göra så ska lyssna på musik & spela spel pä mobilen

Pussar

Av Julia - 30 november 2012 16:23

Ni vet ju att ni vad jag & bella HAR skrivit om, men där är det STOPP, men det får ni inte veta för nu snackar vi om ABSOLUTA PRIVATA SAKER!   


däremot ringar Tg mig hela tiden på skypa fast han & Pontus bah behöver gå till mitt rum, haha.

tänkte bah berätta hur synd det är om mig ..

På gympan körde vi en sak där man ska springa mycket & jag hade så ont i halsen då att jag knappt kunde prata men det brydde jag mig inte om.


Jag har ganska mycket energi i mig så jag sprang ju hur mycket som helst, tillslut fick jag tvinga mig själv att vila för jag kunde knappt andas, mitt ansikte dunkade, halsen sved & smakade bah blod & sådan där äcklig galla man har i magen .. ush. Ville ju inte hosta upp blod elr något så jag FÖRSÖKTE ta det lugnt, jag älskar ju att springa   


My story.


THE END!


Love to run fast   

<3

Av Julia - 30 november 2012 15:52

Av Julia - 30 november 2012 07:21

Blus: ullared
Kofta: hm
Jeans: ullared

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards