juliias-liv

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 24 november 2012 21:10

Så j*vla hänig, har hållt ut hela dagen med mina klängiga kusiner som hängt sig på mig& dragit sönder armarna, pwew!

Så jobbiga är den men dem får mig ändå på gott humör & älskar dem sjukt. <3

Sitter nu i sängen & är jättetrött men piggar upp mig med läsk, godis & X-factor, missade ju igår..

Men pussar till er!

Av Julia - 24 november 2012 13:04


Detdu

lördag 24 november 00:01


det fulaste är ju att du vet vem jag är. Och att jag skrev Nellie och?

Jag skojjade ju bara med dig hela tiden tills du sa att jag skulle skaffa mig ett liv.

Du borde seriöst det.

Och läraren du vet inte ens vem det var. Och du säger till lärarn ganska ofta.

Men hejdå tönt


Vadå och? Det är ju f*n elakt att skylla på sina kompisar. Men du tycker vl inte det utan det står du typ själv om .. alla andra håller med mig.

Ja, jag har ju skrivit att du ska skaffa ett liv, överdriver lita va!?


Till skillnad från dig är mitt liv utanför skolan kanske inte så himla bra men det beror inte på mig utan på en väldigt privat sak .. Men jag har mina kompisar som stöttar.


Jo, du tänk för att jag vet det .. tror du inte jag har fler vänner än 6:an & neråt .. jag har ju många äldre också så sluta bah.

Ehm, nej .. jag säger typ aldrig till lärarn .. löser problemet själv & dessutom skulle du ju ändå inte veta något om det.


Men snälla du. Har du ingen respekt elr. Kalla mig tönt .. mm hahha, jätteroligt.

Öppna ögonen, jag är ju verkligen en tönt, haha. Nej det är jag inte.


Men vad bra att du säger hejdå för orkar inte med dina totaldumma kommentarer.   


Hejdå ****** !!!


Av Julia - 24 november 2012 11:23

Många tror att mitt liv är så j*vla perfekt & vill få mig att må dåligt av det .. då tar dem upp känsliga saker för att få mig att må dåligt,.   


Sluta med det för mitt liv är så långt ifrån perfekt det kan vara.


Vrf får jag inte vara mig själv?

Vrf kan dem bara inte accepetera mig som den jag är?

Vrf kan dem inte se mina känslor utan bryr sig bara om att jag sårar dem?

Vrf kan dem inte nöja sig med mig?

Kan jag inte bara få vara mig utan att dem ska ändra mig?

Vrf kan ingen förstå mina käsnlor?

Vrf kan dem inte se hur dåligt jag mår & hur misslyckat mitt liv nästan alltid är?

Vrf bryr dem sig inte när dem säger att dem gör det?


Vrf finns jag äns, borde inte någon annan vara jag & göra allt rätt?


Av Julia - 23 november 2012 22:06

Men jaså detdu, säger att jag är helt pantad & sånt.

Mmmmm, det är jag ju .. vem är det som inte ens vågar skriva sitt namn?

Och så skriver du att jag säkert inte skulle våga säga det framför dig, nejnej.

Det är ju bah DU som inte vågar säga sitt namn, kommer med totaldumma tomma hot!


Snälla du. Jag har respekt för alla & accepterar alla som dem är men du verkar inte fatta att jag inte är rädd för dig!   


Förstår inte vrf du vill förstöra för mig hela tiden. Jag har väl för f*n inte gjort dig något?

Och du, den lärarn ni hade var ju en sådan som ljög för er hela tiden .. inte konstigt att hon sa att jag sagt det .. Haha, jag skulle ju säga till en lärare. Knappast ..

Och om jag skulle gjort det skulle jag verkligen inte välja hon.


Ljuger för mina läsare? Nejdu, ljuger defenitivt inte för någon ..

Till skillnad från dig så går jag inte & skyller på mina kompisar, förstår inte att dem vill va kompis med dig när du bah skyller på dem hela tiden.   


Fortsätt du med dina kommentarer, jag bryr mig inte vad du tycker om mig.

Det rinnner av som vatten ..


Innan var jag en sådan som blev jätteledsen om någon tyckte illa om mig, visst självklart vill jag att alla ska gilla mig. Men nu bryr jag mig bah om mina vänner & tyvärr är vi inte vänner.


Åhh, vad kan det bero på? Jo dig kanske!? 


Av Julia - 22 november 2012 19:35

Me!
Av Julia - 22 november 2012 19:23

Imorn blir det en bra fredag! Wiiiiee, !   

Efter skolan följer den bästa med mig hem, vilket alla vet vem det är -----> Bella! (y)

Vi ska bah chilla va knäppa som vanligt när är & prata om hemligheter ..

Vi har ju inga hemligheter för varandra   


Sen blir det bio med bästis, Affe & Adam = bäst!

Älskar biiiiiiooooo! (godis + läsk med sååklaaaart)


Gissa vilka som längtar? Jo vi 4, ja iaf jag, Bella & Affe .. Adam vet jag ju inte   


Kommer bli gryyymt,!


Sen kör Bellas pappa hem mig, awww vad gulligt. Gillar folk som ställer upp för andra, ist för .. Näää, jag kan inte köra hem dig medans mina föräldrar har kört hem deras barn typ 10 gånger men dem kan inte göra det en enda gång .. ush, blir så irriterad.


Så tummen upp till dig & Daniel Bella   


Aaaa, säg nu inte det till Daniel Bella, det blir ju pinsamt för mig !!!



 

Av Julia - 22 november 2012 15:54

Vissa männsikor är ju så dumma att man faktiskt tycker synd om dem.

Hon här: detdu tror jag är så rädd för henne & inte fattar vem hon är.

Haha, jo jag är jätterädd & vet inte vem du är .. åhh, börjar gråta.   


Seriöst, fattar ju att det är du & jag skulle aldrig få för mig att vara rädd för dig, så patetiskt.

Jo, jag har varit .. det kan jag inte neka .. men kom igen! Det var inte förra året, det var ju 3 år sedan. Herregud!


Ni var 4 jag en, ni var 1 år äldre, jag var i en helt ny skola & lite ensam ..

Inte konstigt att jag blir rädd när ni ger mig hemska blickar & följer efter en.

Men lilla du, jag kan säga att jag inte alls sa till en lärare utan att hon såg er!


Tycker faktiskt synd om dig, du tror att alla är så rädda för dig & har en sådan respekt för dig & att du är så mycket bättre än andra.

Då kan jag säga att jag tycker du är riktigt elak mot typ, alla.


Att klanka ner på någon annan & förstöra för den personen är inte ett dugg coolt, riktigt omoget.

Jag börjar bli riktigt trött på att du ALLTID ska försöka förstöra för mig.   

 du blir bah en sämre människa för varje gång.

Acceptera mig som jag är, det är inget fel på mig & det finns inget fel på någon.


Acceptera andra & börja använda ditt huvud så du fattar hur omoget du beter dig.


2 ord till dig: Grow up!


Detta känner du nog igen!

Det är min personlig., jag är snäll. När jag sårat någon mår jag illa & gör allt för att få den personen glad igen.


Du är raka motsatsen, gillar att såra & förstöra för andra.

Fattar verkligen inte hur du tycker.

om du skulle höra min historia skulle du ångra allt du utsatt mig för & faktiskt tyckt synd om mig ..

Men vet du, jag tycker redan synd om dig för hur du beter dig, försök bli en bättre människa & visa ditt rätta jag.


Av Julia - 22 november 2012 07:30


 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards