juliias-liv

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 20 november 2012 19:41

Av Julia - 20 november 2012 18:44

Håller på med serier på bilden i skolan & det kan man ju bah inte göra där så tog hem det.

Nu är första rutan klar, typ ... måste bah skriva vad hon ska tänka på.

Sen är det ju bah 5 rutor kvar!   


Ja, brukar bli berömd för mina teckningar men serier är väl inte direkt mitt specielområde så har tagit liiiiite hjälp från google, but still. Hoppas den bir godkänd.


Här är den:

 

 

 

Blir den bra, tro?   




Av Julia - 20 november 2012 17:27

Fick precis en till kommentar av Detdu, som sa att hon/han (tror att det är en hon, whatever)

att hon/han inte menade att jag var en fjortis osv. Utan att jag skulle ta utan shorts för min egen skull!


Fattar inte riktigt vad som skulle hända bah för att jag har shorts ?   

Det får du gärna förklara för mig (y)


Men tack ändå för tipset, men man blir ju lite skraj nu. Skrev att hon visste vem jag var, vilken skola osv. Men bah: vem är du?


Du får gärna säga vem du är för jag irriterar mig på att jag inte vet vem du är, skulle bli ganska tacksam om du sa vem du är för jag kommer seriöst ligga hela nätter & grubbla på det.


Det var ju någon som frågade varför jag var så blyg osv & jag bah: Whaaaaat?

& hon kände mig! Men hon har inte sagt vem hon är & jag kan seriöst säga att jag fortfarande kan grubbla på det!


Så eftersom du verkade vilja mitt bästa kan du gärna fortsätta med det & säga vem du är, tack!   


Blir väldigt glad, tacksam!


Av Julia - 20 november 2012 15:57

Jag håller nog inte med dig om fjortis grejen men din åsikt räknas. ;)

Av Julia - 19 november 2012 19:23

nej, jag kan inte tråka ut mig med musik, men det börjar bli lite, vad ska jag göra nu?

Jag kna ju inte sitta vid datorn & bara lyssna på musik, måste ju göra något mer men har typ gjort allt man kan göra.   


Jaja, tänkte dusha men mitt hår slits så mycket. Håret slits ju otroligt mycket när man dushar så jag försöker att inte dusha för ofta. Man ska helst bah dusha var tredje dag så det försöker jag med.


Men mitt håt blir så flottigt på bah 2 dagar, men nu använder jag torrshampo, but still   


Aaaa, jag får väl kolla lite inför matteprovet imorn & läsa min underbara serie.

Men den börjar ta slut!!!   

Mitt liv är över, näää jag skojja. Men den serien är så käsnlig & berör mig verkligen, den är SÅ fantastik & nu är jag på 42:an sen är det bara 43:an, 44:an, 45:an, 46:an & 47:an kvar ..   


På ett sätt vill jag bara sluta läsa så den aldrig tar slut men jag vill också bara sluka boken med mina ögon, haha you get it ? (y)


Av Julia - 19 november 2012 17:45

Av Julia - 19 november 2012 17:09

J*vlar vad arg & irriterad jag är!

Sitter & gör om 3 matteläxor sen letar jag lite efter mitt block & lyfter massa skissningar osv.


OCH GISSA VAD SOM LÅG DÄR!!!


min mattebok & min matteläxbok!   

3 hela matteläxor, i onödan!!!


Grrr, men ändå är jag hellugn, skumt. (y)


Men ska fortsätta dunka musik & vara irriterad, pussar till er!   


Kom ihåg att kommentera kära läsare, blir så glad!


Av Julia - 19 november 2012 15:51

Har tagit några foton på alternativ av VAD jag ska ha på mig på CC! (y)
Men har ingen aning av vad jag ska välja, Sjukt tacksam för hjälp, skulle betyda så mycket!
Snälla ignorera inte! Need you're help!   


1.


2.

 

3.

4.

5.


Vilken var snyggast?

Vad passar mest till ett disco/party?

så himla tacksam för kommentar. Bara skriv en siffra & det skulle hjälpa enormt mycket.

Puss till er!   


(OBS: Ni som undrar, det blir inte för kallt utan leggings, vi är inomhus & det är nästan 500 männsikor! )

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards