juliias-liv

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 28 november 2012 16:31

Min statistik har rasat ner vilket inte är konstigt.

Har ju inte alls bloggat ..   

Till mitt försvar kan jag säga att jag faktiskt inte har haft någon chans i världen för att kunnat hinna det.


Har varit så j*vla trött & har haft så mycket skolarbete att göra, puuuuh.

orkar knappt göra detta inlägget.

Imorn blir det film med klassen + 5:an & så får man ju äta lite gott.

Kommer nog missa LIIIIITE i början för jag har en liten matteläxuppgift som jag får fel på hela tiden & miniräknaren hjälper inte till   


Menmen, tror jag skka typ läsa elr något göra något lugnt nu, ciao!



Av Julia - 27 november 2012 06:00

Mysigt att vakna 02:08 & höra någon gråta sen spy.. ush. :S

Av Julia - 25 november 2012 16:00

Nej jag ska inte till Italien, tyvärr.


Men ska plugga massor Italien nu & göra en framsida av typiska saker till Italien ¨så nu ska jag bah rita av det, suck.



Av Julia - 25 november 2012 11:58

Av Julia - 25 november 2012 09:53

Av Julia - 25 november 2012 08:35

Vaknade 7 vilket är väldigt deprimerande, but whatever.

Jobbar ju med Europa i SO & jag har Italien & Grekland, skulle vara klara med "Land1" i fredags vilket jag knappt börjat på fetrsom jag missat ganska många SO lektioner.


Så idag ska jag göra det, suck.   

Men med hög dunkade musik ska jag klara det .. fast det kan jag väl inte på 1 timme eftersom typ alla sover, oups!

Och att jag måste vara på youtube gör inte saken bättre för min spotify har inte funkat på över 1 vecka & man kommer inte in på pappas spotify ..   


Here wo go Europe!


Av Julia - 24 november 2012 23:09

..... sjukt irriterad.
Sitter & kollar på X-factor & så börjat det lagga sönder .. då visar det sig att pappa gör en uppdatering på datorn, han: ash.. du får se det imirn!
Mmm, tack. :/
Sen pauser han det så jag kan se klart med sen sätter han igång efter 15 min & så bötjarmitt lagga asmycket.
Då hade han satt igång den igen & lagt sig så nu får jag se det imorn, grrrr.

Men aja, puuuuuuuusss!

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards