juliias-liv

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 19 november 2012 07:13

Haha, gissa om det känns konstigt att gå i klackar!?
Lite rädd för att någon ska säga något men vaf*n det är ju 2;or som går i klackar! Jag går ju i 6:an..

Men känns ändå lite konstigt, iaf jag tyckdr den är snygga & alla jag har frågat tycker det så om någon säger något är det bah för att dem är avundsjuka.

Nu ska f*n ingen få sänka mitt självförtroende!

Bonus!

Av Julia - 18 november 2012 18:58

Tänkte typ ta upp mina planer inför nästa vecka.

Imorn skulle egentligen jag & Bella till stan & kolla lite kläder till henne så hon kan ha något snyggt på sig på cc.

Men jag kan inte för jag kan inte ta mig hem.   

Jag hade ju kunnat ta bussen till Rinkaby men ska jag gå hem från Rinkaby elr, njae det kommer jag inte orka.


Det kommar hända några ganska privata saker imorn, inom familjen. Ja typ alla vet det men jag vill helst inte ta upp det ändå. Jag kan iaf säga att det inte handlar om mig (y)


Så mormor är här, men jag sa bah plugga & så likadant dem andra dagarna.

På fredag kommer min moster & mina kusiner äntligen hit.

På lördag åker vi till badhuset med dem, mysigt!   


Ja, det var det, typ.

Vet inte vad det var för spännande att berätta det, förlåt för att jag tråkade ut er, höhö.


Ja, efter detta inlägg ska jag försöka få in bilderna in i datorn, håller tummarna.   


Av Julia - 18 november 2012 18:51

Av Julia - 18 november 2012 16:21

Någon annan som blir störtkär när man ser dem här underbara skor?       

Av Julia - 18 november 2012 15:57

Påväg hem & supernöjd med dagen. (Y)
Sjukt snygga skor som bah är mina, såååå glad!
Love them ;*
Kommer ha på mig dem överallt 100 % säkert. Åhh, tänk att dem.är mina!

Mysigt hos mormor också.. sen blir det plugga & hinner kanske slå på en film! Wii.

Nice Sunday.

Puuuuuuuuuuuuuuuuss!

Av Julia - 18 november 2012 12:16

Då ska man köpa skor, åka till mormor osv.
Så är väl hemma i kväll, pusspuss! ;*

Av Julia - 18 november 2012 11:27

Av Julia - 18 november 2012 11:25

Jag & min rosa mössa sitter här & pluggar ;D
(Ni får stå ut med fula mig ;* )

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards