juliias-liv

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 21 november 2012 19:11

en till kommentar av Detdu som sa att jag hade varit livrädd för henne/honom förra året & sagt till en lärare när hon/han inte ens rört mig.

Kan säga att förra året var det inga som var elaka mot mig, däremot var det några i min egen klass som var det men dem erkände att det bara var för att dem var avundsjuka.

Elr vissa iaf ..   


Sen skriver hon/han att hon/han kanske ska ge mig stryk på cc.

Jaja, som om du skulle det?


Det är ju bara du som får eländet på dig .. typ kankse några vakter elr mina kompisar.

Gillar inte att bråka med andra men att "hota" med att man kanske ska få stryk på cc har gått för långt, om du nu ska bli så himla överdrivet arg för att jag sagt min åsikt tycker jag du kan lämna min blogg.


Jag frågade bara vad som skulle hända om jag hade short & vem du var + att jag knappast var rädd, då behöver du inte överdriva så mycket.

Du verkade väldigt snäll & vilja mitt bästa men nu verkar det inte som du är så snäll längre.


Jag tror inte du skulle bli så glad om någon började kommentera din blogg & "hota" med att den ska få stryk på cc & hålla på att komma med saker som inte är sanna.


För att någon var elak mot mig förra året har jag verkligen inget minne av ..


Säg vad du vill, "hota" med vad du vill, jag kan bah säga dig att om du ger mig "stryk" på cc får du skylla dig själv!   


Tack&hejdå!


Don't Judge Me Quote





Av Julia - 21 november 2012 15:50

Åhh, vad jag saknat mina små kusiner.

Dem bor 4 timmar bort så vi träffas väldigt sällan, nästan 1 helt år utan dem ..

Ja, tror det det var ungefär ett år sedan om man bortser från i somras men det var så lite att det inte räknas.   


Fast dem kan vara dem jobbigast på jorden rymmer dem ett stor del av mitt hjärta & jag älskar dem otroligt mycket. Har aldrig någonsin bråkat & kommer nog aldrig hända.


Erik på 7 år & Matilda på 5 år. Älskar när dem kommmer springande & ropar ens namn & vill hålla ens hand hela tiden.   

Hur dem vill rida på ens rygg & leka plätt med en. När dem SKA bredvid en & vägrar att sitta bredvid någon annan. När Matilda gråter & skriker för hon ska inte ha dem kläderna å när jag säger dem är söta måste hon bah ha dem, hon ska se likadan ut som mig.

Om jag har nersläppt hår MÅSTE hon också ha det.

Nej mamma,  jag ska inte ha gummistövlar om inte Julia har det!

Men mamma, Julia ska borsta mitt hår!!!


Hon blir galen om hon inte får som hon vill men hon är inte en sådan elaking nejnej.


Hur Erik: Nääää, hålla Juia hand ..

Så gullig är han när han försöker prata.


På julafton när dem ritat något & ger mig det, elr när jag gjort något till dem som t.ex när jag sydde varsen nalle: Julia, vad är det?

Jag: En giraff & en elafant. Men ååhh vad fint .. vad duktig du är & ger mig en kram.


När jag är på dåligt humör tar det 2 sekonder för er att muntra upp mig, jag blir så glad av er .. kan inte låta bli att le elr skratta.

Ni kommer alltid finnas för mig & jag kan lova att jag kommer finnas för er hur långt bort ni än är.


Ni betyder allt för mig Matilda & Erik!   Kramar till er!   




Av Julia - 21 november 2012 15:25

Detdu kommenterade att jag inte borde veta veta han/hon var för då skulle jag bli ännu räddare & inte våga gå till cc!


Haha, det skulle jag visst våga! Vem du nu än är så är jag inte rädd för henne/honom.

Dem ända jag har varit rädda för dem 2 senaste åren är typ: 2 & det är vår vikarie Anders som vi ska till jullovet + en killa på vår gata men han ska snart flytta så ..


Can u just say who u are!?   


och vadå för min egen skull? Vad f*n skulle kunna hände om jag hade shorts på mig?

(ursäkta att jag svär men nu är jag irriterad)

Förstår f*n ingenting, driver du med mig elr?


Kan du bah berätta vem du är så jag slipper gå runt & grubbla hela tiden, blir så irriterad att jag inte vet!

Kan du iaf inte ge mig en ledtråd? Typ var du bor, Kille/tjej, vilken klass, samma skola som mig?


Aaaaa, orkar inte mer.   


Om du nu brydde dig om mitt bästa så bah säg till mig vem du är genom fb, kik.

Vad som helst!


Väldigt tacksam isf!


Tack&hej.


Kkej, inte så .. så arg är jag inte men i princip: VEM ÄR DU?


Av Julia - 21 november 2012 15:10


Av Julia - 21 november 2012 07:34

JellanJulia

Av Julia - 21 november 2012 07:14

Ni fick ingen outfit igår elr idag.. oups.
Men jag tar det när jag kommer hem, kommer hända saker idag vilket jag berättar sen.. :P

Av Julia - 20 november 2012 19:46

Gillar egentligen inte att lägga ut musik 2 gånger irad men nu får det blir så, för första gången!


J.E.M

Awa

Malcolm

Manda

Manda är ju inte kvar i x-factor längre men hon är stor förebild för mig & jag tycket hon är SJUKT bra på att sjunga, hon har en sådan otrolig röst.

Min favvolåt av Manda är egentligen If I Were A Boy, men den fanns inte på youtube ..


Kram   






 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards