juliias-liv

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 29 november 2012 21:11

Då har man dushat.. aaa.
Men nu vet jag inte vad jag ska göra..

Elr, jo. Jag kan väl släcka & tänka på massa R.O.L.I.G.A saker.. sen sova. ;)

Ja, drt blire'bra.. ;*

Av Julia - 29 november 2012 19:21

haha, skulle bah berätta att jag ska dusha ..

coolt va!? hihihihihihi ..   


Ja, men tänkte göra det tidigare men jag skulle muntra upp Bella ..

Så först messav i en timme, pratade i mobilen 30 min & sedan skype i 1 timme ..


Skyller ALLT på dig Bella, hehe. Nä'ää, skojja.   


hejsvejs ..


Av Julia - 29 november 2012 19:13

Har pyntat liiiiite till julen, wiii :D
Trappräcket, mitt fönter & en krubba..

Av Julia - 29 november 2012 18:40

Nu ska jag minsann upp på topplistan igen & inte ligga här å ha tråkigt ..

Kom igen, för 3 veckor sedan låg jag 5:a på topplistan!!!   

Nu är jag inte ens med .. Nu ska jag jobba mig uppåt & höja statistiken skyhögt, PUNKT SLUT.

 

But I can't do that without you guys!


Så kom in & läs HELA tiden, kontakta mig på kik elr här genom bloggen för att ge mig fler tips om vad ni mer vill läsa här på bloggen.


Kik: JellanJulia .. sen står det typ: Julia Nilsson / Nölsson <3  


men ni kan gärna kommentera också, vet ju inte vad i vill läsa ..


Men nu när jag ska ta tag i bloggningen igen så måste jag ha foton så ska gå & fota mig själv nu + en sak som ni snart får se. Spännande?


kisses


Av Julia - 29 november 2012 18:03

Älskar den här mixade låten med Glee så grovt.

Finns inte ord att beskriva hur mycket jag älskar denna.   


Kolla denna videon där ni ser hur dem dansar osv.


Och lyssna på denna där det låter mycket bättre + att du hör hela



  Love, love, love   

Av Julia - 29 november 2012 14:13

Såg film med klassen, askul!
Elr nästan alla såg i 5:ans klassrum så var bah 5 pers i vårt klassrum, chiiiill!

Men ja, fick ganska mycket av dem andra så nu har jag så ont i magen att jag hade kunnat åka till sjukhuset & se om något var fel, oups! :S

Av Julia - 28 november 2012 19:22

Åhh, vad jag ogillar människor som aldrig kan nöja sitt efter utan TAR andras.

Förra veckan fick jag ju behandling för min rygg & missade slöjden.

jag gör en krympburk där man kan ha pennor i t.ex   


Min ytsida är ljus, den är lång & smal å jag var nästan klar med den.

När jag kommer denna veckan är den inte där men det ligger kvar en annan som jag kände igen.

När man kom in i slöjdsalen såg man att en tjej (nämner inte namn) gick runt med MIN krympburk som nästan är klar.


Då säger man till henne att hon måste tagit fel för det är MIN, men nej .. det nekar hon.

Hallå, det finns INGEN chans att hon inte såg det .. hennes var så olik min som det gick så det gjorde väl hon med mening.


Gissa vad vår slöjdlärare gör då!? Jo, han säger att då får JAG göra om.


VAF*N, JAG KAN VÄL INTE BAH SLÄPPA DET & GÖRA OM!!!!


och hon säger int ens förlåt, utan där får jag sitta och göra om allt.


ush, fy vad jag hatar sådant! Man blir ju SÅ besviken & vill bah slå ner slöjdlärarn.



så j*vla less, nu ligger jag efter ju, ifs är jag ganska snabb så jag ligger ju inte särskilt långt efter men OM jag skulle fortsatt på MIN hade jag blivit klar idag!







Av Julia - 28 november 2012 17:32

Fattar ni hur mysigt det hade varit om hela ens liv hade varit som en film?

Det är bra i början, det blir jobbigt & struligt i mitten men det slutar alltid så j*vla mycket bättre att det va värt den jobbiga tiden.   


Eller om man kunde få se sitt liv på film, se alla tabbar och rätt man gjort, se vad man kunde gjort bättre se vad man kan göra. Se EXAKT vad alla tycker om en  och vad alla snackar osv. Som en översikt, fatta nice!? (y)


 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards