juliias-liv

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 29 september 2012 09:03

Hejhej på alla fina därute.   


Jag vaknade 7, då jag läste till halv 8, dushade, gjorde hårinpackning, målade tånaglanrna, raka benen & raka under armarna.

Så nu är jag väldigt fräsh. Nu sitter jag i sängen med datron framför mig & dunkar musik

FOREVER ALONE, jag är liksom.   


Har typ en ansiktmask i ansiktet, inte riktigt.


 

Den är bara bäst, som ni ser om ni läser på den.

Åhh älskar den!   


Ska snart äta frukost klippa & fila mina naglar måla dem & så ska jag sminka mig & klä på mig osv.

Är ju jätteglad att Bella kommer tidigt men jag är rädd att jag inte ska hinna med allt,.   


Tänkte visa er några bilder som jag glömt visa er också ..


 

När jag gjorde läxan, sjukt lätt som ni kanske ser ?

 

Mina älskade muffins från hkk ( hemkunskapen )

 

Min bilduppgift, tror ni den blir godkänd ?

 

Bästis Bella ( bilden tagen igår )


Det var nog allt, får väl skölja av ansiktkrämen nu, städa lite ner & äta frukost & så får vi se vad jag mer hinner innan Bella kommer.


Cya (y)



Av Julia - 28 september 2012 23:17

Har gjort mig i ordning nu.

Det är nog verkligen dax för mig att sova eftersom jag ska upp tidigt & hinna göra ganska mycke innan Bella kommer ..   


Läääängtar såå !


Vad är bättre än att tillbringa en hel helg med sin allra bästa vän ?

Åhh, jag är såååå glad!   


Ehhm, tänkte bjuda på lite webbilder jag tog precis ..


 


 


Fina bilder va ? Haha . (y)


Go´natt !   

Av Julia - 28 september 2012 22:49

Ger denna mössan en fet diss det är den fulaste mössa jag sett!

Euw ?


Av Julia - 28 september 2012 22:18

Det va en som missade frågestunden så du får en alldeles egen, lyckost!   

Här kommen din fråga ..


 

anonym


missade frågestuden, förlåt :(

skitbra blogg, följer den ;)

har bara en fråga.. varför är du så blyg när man ser dig i verkligheten och så.. typ säger ingenting..


Det gör inget, bara glad att jag får en kommentar   

Åhh tack   

Om jag får fråga undar jag vem du är ?

Lite svårt att svara, eftersom det borde va någon som känner mig eller sätt mig .. ?

Själv tycker jag inte att jag är blyg, kanske inför vissa men annars brukar jag ha det väldigt lätt med inte va blyg .. Så kan du vara snäll och skriva en kommentar till detta inlägget och skriva vem du är, sötnos ?   


Sen en kommentar till ..


My

Du är fett söt, bara så att du vet det! :)


Åhh tack   

Vad glad jag blir när jag får sådana fina kommentarer   


 

Bjuder lite på mig själv, haha.   



Av Julia - 28 september 2012 18:59

Lite dålig uppdatering idag, know!

Har bara inte haft tid & ork liksom .. Men aa, Celine & Nellie ville att jag skulle komma över till dem, njae, ¨å måste jag klä på mig cykla dit & allt så nej, kände mer för lite mys med familjen ..


Men gud vad ´jag längtar till imorn!   

Kommer ha det sååååå roligt!


Men jag hade inte speciellt mycke att säga, vänta iaf er inte bättre uppdatering nu på några dagar .. höhö.


Men tänkte dra igång en film & bara mysa ner mig under mitt varma täcke elr har jag lite mys där nere med g´familjen ..


Puss   


 

Av Julia - 28 september 2012 16:07

Tjao alla fina   


Har gjort HELA detta långa inlägg en gång innan men helt plötsligt stänges internet ner så jag är på dåligt humör nu och håller tummarna för att inte behöva göra om det en gång till!


Imorn kommer bästis till mig vid 11 - 12 tiden .

12 - 12:30 åker vi till stan, köper godis på Hemmakväll sen blir det Ice Age 4.

Efter den kanske vi går runt lite på stan beroende på vädret ..


På måndag har vi studiedag så Bella stannar tills dess ...   

Som jag tror vi har bestämt så hänger jag med henne hem & sen åker vi till bågskytte träning.

Vet inte om jag ska börja på allvarligt ..

Tränaren var usel & jag fick riktigt ont i axlarna efteråt.

Vi fick inte ens värma upp elr någonting, men isf får jag & Bella ju komma tidigare & värma upp å strecha själva som tränaren visst inte fattar att man SKA innan man börjar träna.

Pucko !   


Nu när hört planarena för helgen + måndag kan jag väl berätta om "nutids planerna" ?

Som ni kanske vet älskar jag att rita & jag har ett tag nu velat bli kläddesigner för tonåring när jag är äldre .. Har kommit på några klädide´er så ska försöka skissa upp dem nu.   


Puss   


 

Mysig bad igår ..   



Av Julia - 27 september 2012 19:24



Nu avslutar jag frågestunden.

Här kommer frågorna   



Bella!

Asså jag har två frågor..

1. Vrf är du så söt?!

2. Hur kan du va så söt?!


Svar: Baby, i born this way!   


Mej ;*

blir du sur?

jag tycker bara det är roligt att bli busringd, dom som busringde dej förlorade ju bara massa pengar,!

de borde du vara glad över ju! (:


svar: detta var ju inte någon direkt fråga till frågestunden men jag tar upp den här ändå.

När det är någon jag känner blir jag lite arg & besviken för jag tycker inte man ska göra så mot en vän.

JO, det kan jag hålla med dig om, haha.   

De, du

Fint du bloggar... Hahhaha
1 har du fått mens? Du dampar alltid..
2 hahah du och din bror
3 älskling du är faktiskt söt?
4 går du fotboll?
5


svar: har du något problem med hur jag bloggar eller vad menar du ?Isf tycker jag att om du inte gillar min blogg borde bli följare till någon annan ..   

ja, det har jag.

Dampar, jag ? Nej, knappast!

Jag och min bror ?

Faktiskt söt ? jo tack.

5 ?

Nästa gång du kommenterar får du gärna kommentera ditt namn & skriva så att man förstår ..

Tack (y)


Carro

Hej sötnos! ;)


Jag har några frågor till dig ..


1. Hur får du ditt hår så fint?

2. Vilken är din favoritklädaffär?

3. Om någon skulle gå förbi dig och säga: Hej fulis, fyfan vad ful du är! Vad skulle du tänka då?

4. Hur kan du vara så snygg?


Hoppas frågorna inte var för dumma ... skulle bli jätteglad om du svarade på dem .. :D

btw, älskar din blogg <3


svar: Hej gullis!   

Ehhm, jag brukar använda mycket balsam, lite schampo sen använder jag torrshampo, så att man inte sliter så hemskt på håret.

Min absoluta favoritaffär är gina tricot.

Om någon skulle gjort det skulle jag bli väldigt sårad men tänka att dem är bara några själviska själar som vill göra mig ledsen så att dem mår bra, jag bara ignorerar dem.

Ehh, tack. Jag tycker inte jag är världens snyggaste direkt & gör inget speciellt ..

använder kajalpenna, mascara, ögonskugga & lite ögonbrunspenna ..

Jag köper nuýa kläder ganska ofta för att känna mig ny & fräch.


Nejdå, det var jättefina frågor, hoppas verkligen andra blir inspererade av dig & börjar komma med så fina kommentarer som du ..   

Åhh, tack!   



 Hanna


Är du verkligen bara 12 ?

Du ser mycke äldre & mycke mognare ut ..

Det ser ju ut som om du går i 7:an kanske till och med 8:an fast bara lite kort för det då ..


Kram


svar: Hej Hanna!

Ja, tyvärr är jag bara 12 .. Tack !

Har alltis längat tills jag blir tonåring & nu är det nära på ..   

Vet du vad min mamma brukar säga ?

" Julia, du är bara 12 men i ditt sinne är du en 16 - åring .. "

Och det är jag väl egentligen   


Tack för din fråga   



Nelly


Varför börja du blogga ?


Vad skulle du välja ?

Ful bästis men bara BÄST ?

Snygg bästis men elak & bryr sig inte om något utan sig själv ?


Kommer du någon gång börja blogga någon annanstans än bloggplatsen ?


Älskar din blogg Julia ! <3


svar: Min kompis tvinga + jag hade länge tänkt det men det blev aldrig av ..

Jag skulle defenitivt välja ful bästis, nu har jag redan en snygg, söt & BÄST bästis så ..   

Ja, jag har länge velat blogga på nattstad, för det är väldigt snygga designer men kan göra & man får lön av sin blogg   

Men tyvärr är det gräns så det får vänta något åt .


Åhh, tack!   


Det var alla frågor, hoppas alla blev nöjda med sina svar .. (y) 













Av Julia - 27 september 2012 17:11

Är snart klar med pluggandet nu.

Ska bara hitta någon rolig fakta om ett djur översätta det till engelska sen bara MÅSTE jag läsa, KAN INTE SLUTA!   


Tänkte också påminna er om frågestunden .. verkar faktiskt som alla är helt tomma på frågor ? Jag erkänner att jag blir ganska besviken för jag trodde ni gillade min blogg & hade hur många frågor som helst .. ni läser väl ändå inte min blogg bara för att ?   


Dem flesta kompisar säger att jag ÄgeR på att blogga, så jag få väl hoppas på det! (y)


Men om ni har någon fråga så klicka in på kommmentarer och skriv ditt namn, gärna din länk om du har en blogg & lösenordet sen fråga på ..


Kraam   


 


 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards