juliias-liv

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 19 september 2012 21:19

Taggar redovisningen imorn .. läskigt! ;c
hihih, ligger & myser under tjocktäcket & messar med Bella :D yay .. !

Men aa, jag har faktiskt tänkt sova ut .. så jag ska släcka nu & sova ..
godnatt alla fina ;*

( klibb format som ett hjärta, det står bästis som är = Bella .. det har jag på min tråkiga skolbänk ) också en rolig häst vår andra vikarie Liselott ritade .. ;)

Av Julia - 19 september 2012 19:47

Imorn ska jag redovisa inför hela klassen = WOHOOOO!

NOT!   

Jag är riktigt nervös, jag hatar verkligen att läsa inför hela klassen, det som är änny värre är ju att jag inte bara ska läsa några meningar utan typ 4 A4 sidor .. !

Julia hate to .. redovisa inför klassen.   


Nej, men seriöst jag blir helt tjock i halsen & min röst blir tjock & allt shit.

Men Bella kommer ju imron så det är ju ett litet stöd men ÄNDÅÅÅÅ !   


Jag är ju inte som killarna som är .. inte nervösa allt, bara tar det som en lek som man kan skratta åt.   


Tråkigt schema imorn, urtradigt.


Men jag har ju inget mer att säga så hej,hej .. då.   


Av Julia - 19 september 2012 19:17

Uppdatera så mycket du kan
Skriv inte samma sak i varje inlägg, alltid roligare att läsa något nytt
Tipsa dina läsare om mycket
Skriv om saker som får dig att må bra kanske .. ?
Använd mycket bilder i dina inlägg, aldrig roligt att bara läsa text
Ha tävlingar, länkbyten osv
Vill du ha fler läsare? Länka din blogg på olika sidor och vet du vad du mer kan göra? Gå in och besöka andra, kommentera deras blogg så att de sedan kan följa dig också.

Av Julia - 19 september 2012 19:00

Vet ni vad?

JAG, JULIA NILSSON ÄR STOLT ÖVER SIG SJÄLV!

Typ första gången, jag är alltid så himal hård mot mig själv .. kallar mig själv ofta jävla mes osv.

Men nu är jag faktiskt stolt över os-arbetet.

Har jobbat hååååårt på det.   aaa, typ som den gubben, fast skrivit så min hand är död.

Hoppas verkligen att Emelia vår vikarie godkänner det, vill inte sitta ytterligare några timmar till för att fixa det jag är STOLT över.   



Men nu ska jag fortsätta tugga på min banan & ha det tråkigt medans jag lyssnar på musik ..

 ( vilket liv jag har )   


höhö,!   



PUSS OCH KRAM, SKUMBANAN!   


 

Av Julia - 19 september 2012 18:14

Jag sitter och gråter just nu medans jag precis läst klart en text om en kille som led av cancer i 3 år och har nu dött.

Har nog aldrig gråtit så här mycket av en text, visst är jag ganska känslig av mig men fyfan vad hemskt den här historien var, och det värsta är att den är sann.   


Världen är så himla orättvis, ingen människa ska behöva gå igenom någonting sånt här.

Tycker synd om familjen som förlorat två barn, asså det är så sjukt sorgligt!

Tycker ni ska ta er tid och läsa denna text, då förstår man hur bra man egentligen har det och hur mycket man ska uppskatta det man har.

Allting kan förändras på bara några sekunder..


Ta hand om varandra fina ni!   


LÄS OM SEBBE OCH HANS HEMSKA SJUKDOM HÄR NEDAN!



http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do?ref=fb





Av Julia - 19 september 2012 15:15

Inte lika rolig dag idag som igår men ändå rolig.

Fast det har gått extremt sakta .. bara för att jag saknar min bästis Bella!   

Bella, DU MÅSTE KOMMA TILL SKOLAN IMORN, ANNARS DÖR JAG!   


Men iaf, bussen var sjukt roligt ..

Busschafören ( stavas det sååå ? ) Jörgen satt igång en rloig skiva där dem sjöng ..


HEJA BAMSE, HEJA HEJA BAMSE!

Och

Tänk om räven kommer, tänk om räven kommer .

och

Vi ska va bästa vänner, du o ja ..

Och självklaaart ..

Var nöjd med, ALLT som livet ger & allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer sorger & besvär var glad då. Nöjd för vet du vad .. en björn som jag gör ingen glad.

Var nöjd med livet som vi lever här ...


HÖHÖ!   


Men är inte på särskilt bra humör ... vet ni varför?


Jo imorse märkte jag att sladden inte satt i själva laddaren så min mobil hade ju inte laddats alls!   

så jag fick ha 15 % på mobilen hela dagen .. men det höll ..   


När jag kom hem var jag ashungrig så jag tänkte ta en macka men jag hittade inte dem så letade efetr dem i 10 min .. Sen hittade jag dem i frysen.

Lådan fastnade så försökte få upp den .. ja, 5 min till.

Sen var jag tvungen att mikra ( stavning ) den i 2 min ..


Så jag fick vänta i 17 min tills jag kunde äta!

IRRITERAD ?   


Men imorn ska ju Os arbetet in så jag mååååste plugga ihjäl min nu.


Cya ..   



( ful bild )


 


Skolfotot .. Blääää va ful.   

Av Julia - 18 september 2012 20:17

Efter skolan stack jag Nellie, Veline, Matilda & Hannah till macken.
vi köpte liiite godiiiis! ;)
gött, gött. :D .
när jag kom hem åt jag lite snabbt sen har jag pluggat MASSOR & messat med Bella.
Hon var sjuk idag! Buhuhu .. ;c v
men hon kanske kommer imorn! :D

Men aaa, har dushat & nu kollar jag på x factor ..

Här är några bilder på en liten outfit ..
kan jag ha det på mig imorn? O_o

+ godiset .. ;*

Av Julia - 18 september 2012 12:18

Skulle upp & hämta vaxkritor i 4:ornas klassrum .. haha, när vi låste upp fick vi se minibänkar & ministolar. Hihi. ;)

Hittade en kickbike så jag bara körde runt med den i hela klassrummet = Fett chill!

Men aa, nu kom vi ner & nu ska vi upp igen för att hämta papper hihi ..

Ibland älskar JAG faktiskt skolan. & eeeer! ;*

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards