juliias-liv

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 25 september 2012 07:20

Såhär ser la Julia ut idag .. :D

Av Julia - 25 september 2012 07:18

Ja, jag sitter på bussen ;)
Lång dag idag men inte för mig O_o

JAG SKA FÅ TANDSTÄLLNING!

Jag har ganska starka vita tänder .. men ni vill bara inte veta HUR dem sitter .. ;c

Just nu har jag en tandställning i "nerkäken"
Ehh, upp i "gommen" + en liten kedja dem har satt fast för att dra ner en tand som sitter på fel sätt ..

Så nästa gång jag uppdaterar er kommer jag ha 3 tandställningar + en kedja ..

Omfg vad synd det är om lilla mej .. :(

Glad bild för Bella!
Ledsen bild för tandställning!

Puss ;*

Av Julia - 24 september 2012 19:52

Har haft en mysig dag med Bella idag.   

Har haft massor med skojj & busat lite extra.

En rosatd macka med marmelad, schweizer nötchoklad & daim choklad till fika ...

Till kvällsmat: Cheeseburgare, pommes + sprite.   


Aaaaa, riktigt mysigt.


Vi åkte på bågskytte för att träna ( första gången för mig )

Skulle aldrig någonsin tänka mig att börja på bågskytte men allt för min bästa vän.

Joo, det var roligt men utmattande .. + att tränaren inte var något vidare.

Nej, han gillade nog inte mig .. märktes.   


Men herregud jag är väl inte en stjärna första gången .. !

Jag träffade ju nästan i mitten !


Det är ju hur bra som helst ...


diss på dig .. tränaren ?   


Aja ..


HA DET BRAA!   


 


( ful )   



Av Julia - 23 september 2012 20:34

Yeah, kollar på x-factor nu ..
Har varit ute & gått med mamma, ätit mat & fikat på äpeelpaj och vaniljvisp .. mmm ;)

Men jaa, imorn lägger jag ut ett outfit ..
sen kanske jag hänger med Bella hem :D

Kramus .. ;*

Av Julia - 23 september 2012 16:47

Har inget att göra så satt igång tv:en ..
Kollar på .. jag vad det nu är vad jag kollar på.. :P

Inte världens bästa men okej ..
Det dåliga är väl att det är reklam var tionde minut .. ;c

Men aaaa, reklamen tar aldrig slut ..

Men nää, jag har inget mer att säga. ;)

Puss ;*

Av Julia - 23 september 2012 14:57

Tycker ni det är roligt att busringa?
Jag kan tycka det är lite roligt, men då ringer jag inte dem jag känner ..

Speciellt inte en kompis.


För några timmar sen ringde ett okänt nummer & när jag svara började dem säga:

Hej, det är Gunbritt, vad heter din blogg?

Vill du läsa min blogg?

Har du haft mens?


Ja, jag bara lyssna på deras tramsigheter ..   


Dem:

Men svara för helvete ditt fan!


Asså jag bara undra om dem tyckte det var roligt ..

Oh, ja det var superroligt!


Då sa jag bara: Då är ni jävligt omogna & la på.


Jag brukar inte svära men dem gjrde det mot mig & då var jag ganska besviken för det var ju inte så svårt att lista ut vilka det va.


Lite osmart att förljusa sin röst, säga att man heter Gunbritt & att ha massa med fnisser i bakrunden .

Dem la ut massa bilder på instagram om att dem va & hade sjukt roligt & allt ..

och jag vet ju vilka som kan ha det på okänt nummer & vem som brukar busringa.


Tror dem att jag inte har öron, att jag inte är klar i huvudet ..

Vilka vet att jag har en blogg som har mitt nummer?

Jag är ju inte så dum att jag inte fattar att det var ni ***** ******* ******


Nej, nu är jag väldigt besviken!   

Av Julia - 23 september 2012 14:25

Nu är jag klar med städningen ..
Skönt ..

Tycker faktiskt jag förtjänar en applåd .. yey. ;)

Resultatet:

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards