juliias-liv

Alla inlägg under september 2012

Fy

Av Julia - 26 september 2012 16:41

Har varit en jobbig dag idag men med alvedoner & mycket stöttande från underbara Bella har jag jobbat mig genom dagen.   


Till lunch blev det 2 glas mjölk för mig , hihi.

Men jag hade för ont för att klara äta ..


En väldigt lång dag men jag ångar inte att jag gick till skolan.   

Lite bråk men helt okej ..


Tänkte ge er 1 eller 2 chanser till att ställa några frågor till frågestunden ..

Om ni undrar har jag fått 6 frågor men jag skulle uppskatta fler, många fler!   


kommentera på nu så ni inte ställer massor frågor efter frågestunden .. sen du kan gärna skriva 3 -4 kommentarer .. det måste inte va 1 & när du glömt några frågor är det för sent ..   


Jag tror jag avslutar frågestunden imorn när jag kommer hem ..


Kraaaaaaaaaaaaam (y)


 

Av Julia - 25 september 2012 19:51

Lyssna!   










PÅ ALLA!   

Av Julia - 25 september 2012 19:34

Nu har jag fruktansvärt ont.

Bäddade ner mig i sängen & läste 1 timme, hjälpte men ville ju uppdatera er ..   


TYcker också ni har varit lite elaka mot mig !


Nu har jag skrivat 4 - 5 gånger att jag skulle bli väldigt TACKSAM om ni kunde kommentera till frågestunden .. men nej. nej ..


Nu när jag har bett er också tar det bara 3 min så bara ni ignorerar mig ..

Njae, nu tycker jag faktiskt ni kan skriva några frågor till mig .. !   

tack&hej!   




Av Julia - 25 september 2012 17:09

Sitter på mitt rum & lyssnar på musik.

Mina tänder är jätteömma & jag har superont   

Vill bara åka in till tandläkarn och säga att dem spänt den för hårt ..

Och det har dem nog egentligen för hon sa att jag skulle säga till när det spände men jag sa inget för jag tänkte bara: Ahh, låt henne spänna jättemycket så att det går fortare så jag sa ju stopp när jag inte klarade längre, nu ångrar jag mig!


Det är 10 gånger så värre som det var på nedankäkan, om inte mer.   

Det gör bara ont när jag pratar men jag håller verkligen tummarna för att jag klarar att komma imorn till skolan .. för det första behöver jag det & för det andra vill jag träffa Bella.   


Så det hoppas jag verkligen ..


Glöm nu inte bort frågestunden!

Kan säga att jag inte har fått alls många frågor, defenitivt inte tillräckligt många för att ha frågestunden ..

Så KOMMENTERA en massor nu!

Och glöm heller inte omröstningen lite nedan här på höger sida ..

där ni röstar på hur många gånger ni läser min blogg osv.

Skulle bli tacksam om ni röstade där & kommenterade.

Tack&Hej!   


 


Bild på mig, Celine & bästis Bella !   

Av Julia - 25 september 2012 16:41

Har bestämt mig för att bättra mig.

Idag hos tandläkaren fick jag höra att jag borstade väldigt slarvigt & om jag inte bttra mig fick jag antligen hål eller var dem tvunga att ta bort den.

Hade fått en liten inflamation också ..   


Jag nekar inte, det är många kvällar jag bara, Ahh jag orkar inte bortsta nu .. borstar extra noga imorn.

Men då har jag massa annat att göra så det blir bara 1 - 2 min jag bortsar ..


Så det måste jag bättra mig med!   


Sen ansiktet.

Nu har jag bara inte haft ork att skölja ansiktet, smörja in det, skölja av det osv.

Det blir så drygt ..

Nu märks det också .. Jag har fått mitt ansikte finare för att jag har ökat med att äta grönsaker & dricka vatten men direkt när jag slutar med det ..


Så nu ska jag ta tag i det också!   


Och skolan.

Jo jag är duktig i skolan men det kan bli ännu bättre.

Kan ju försöka träna lite mer på alla våra test eller lägga mer lite mer tid på läxorna.


Också träningen.

Nu går jag ut ( går en gång i veckan typ & gympar i skolan, innan gympade jag i skolan + tränade hårda träningspass 3 gånger i veckan ..

Så nu ska jag få upp min kondition igen så jag mår lite bättre också ...   


Och det sista.

Bloggen, om jag börjar bli så "duktig" igen blir det ju mindre tid till bloggen så får väl minska det där med tv:en lite mer och istället för att göra halva matteläxan sen lyssna på musik börja på engelskan sen göra klart matten .

Får jag väl göra allt i ordning.   


Det ska nog gå bra ..   


Av Julia - 25 september 2012 16:33



Av Julia - 25 september 2012 15:41

Sitter i soffan & tycker synd om mig själv. ;(
Har jätteont!
Aaa, kollar på tv & äter päronkräm .. ;)

Men nej, jag har seriöst inget att säga ..

Kraaam ;*

Av Julia - 25 september 2012 12:56

Sitter i väntrummet nu hos tandläkaren ..
stöd från kompisarna & Bella såklart .. så det ska väl gå bra. ;)
Har ju gjort det en gång tidigare men nu är det ovankäken & för mig är det, det eftersom mina tänder är värst där + att det är där jag har överbett .. O_o

Snacka om att jag är nervös.
När den är på som tar en hel timme! , åker vi till Maxi för att köpa päronkräm.
Kommer ha så ont att jag inte kommer kunna äta. ;c

Men har med en hel burk med alvedon.
Så det håller jag tummarna för ..

Önska mig lycka till, det lär behövas!

PUUUUUUUUUUSS! ;*

( lite bilder från dagen med bästis igår )

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards