juliias-liv

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 21 september 2012 22:11

Creative MP3 spelare som laddas av människans puls.   

Hur häftigt är inte det? Vet ej om det bara är en tanke eller om den finns, men vore ju coolt med en sån eller hur?

Skulle inte förvåna mig om den fanns redan, men tanke på dagens teknik. Kolla lurarna också, de är trådlösa. Hur smidigt som helst!



http://cs308919.userapi.com/v308919368/37bd/2fcW5o3Aq48.jpg 

Av Julia - 21 september 2012 20:47

Äntligen är det fredag!

Men jaa, självklart ska jag vara helt slut nu när jag kan va uppe länge ..   

Men iaf, såg nyss Snow White And The Huntsman .

Asbra film.   


Så den som gillar lite fantasi, action & roman film är Snow white en film för dig!   

Den är lite speciell but I like it .. men mamma tyckte den var urtradig.


Vill bara säga: JAR ÄR LEDSEN FÖR ATT DET BARA ÄR FÖRSTA UPPDATERINGEN IDAG!

( höhö )

Vill ni veta vad jag gör nu? Ja, jag messar med Affe, hihi.   

Nej, men det är ju roligt ..


Nää, jag vet faktiskt inte vad jag ska säga ..


jo jag kan säga att jag ägde ut alla idag på gympan ..

Jag gjorde 3 mål !   


 ( Affe, du räknas inte med eftersom du har gått på handboll )

& kanske inte Hugo efetrsom han är bra på allt som gäller gympa, okej det är Affe med.


Nej men seriöst .. Affe undrade om jag ville försöka jag bara: ehh ..   


Visste ju att jag hade varit den bästa av tjejerna i klassen på hendboll i 3:an & 4:an men det hade jag ju fortfarande kvar ..


BÄST JAG ÄR VA ? hihi.


Men jag tänkte göra mig lite i ordning ta kort på mina snygga bikinisar .. tror jag, visa er dem & sen bara .. latcha runt på datorn & messa med Affe .. typ.   


PUSS OCH KRAM!   


Av Julia - 20 september 2012 17:19

  • Lukta dig själv. Hitta en parfym som du älskar som verkligen visar vem du är.

Det är viktigt hur du luktar för att vi minns olika smaker och lukter.

Så försök att få folket att minnas.

  • Läs mer böcker och tidningar. Du blir allmänbildad och lär dig massa nya ord.

Du kommer också att ha koll på vad som händer runt om i världen och kan alltid ha en smart diskution med männsikor. Tro mig, sånt uppskattas.

Man känner sig också mycket självsäkrare om man är smart och kan saker.

  • Le mer. Le mer. även mot folk som du inte gillar - det bevisar bara hur glad och framåt du är! Tro mig, det irriterar folk som inte gillar dig, de brinner av att se dig vara glad.
  • Gå fint. Det är fint när tjejer går snyggt, tjejer som går med rak rygg.

Tumblr_maicoioxyo1qkbon3o1_400_large


Av Julia - 20 september 2012 17:09

Åh vad jag vill ha vinter nu, längtar verkligen!

Årets sommar sög ändå och hösten är bara regnig och blåsig. Vill ha snö, jul, massa presenter och julmys helt enkelt.   

Fatta att se alla fina julgran överallt och gå på den krispiga snön (om det ens blir snö iår man vet aldrig med Sverige).

Massor med godis & tänk hur skönt det är att komma in, sätta sig vid tv:en krypa ner under en filt och dricka varm choklad, MUMS!

Tumblr_lu478oklxy1qijiu6o1_500_largeTumblr_lvlvbfhxww1qcgz67o1_500_largeTumblr_luzau8w82w1qc144qo1_500_largeTumblr_luoo9tsqri1qgf0w3o1_500_largehttp://dl7.glitter-graphics.net/pub/650/650147gq8kso64v5.gif

Av Julia - 20 september 2012 16:27

Nu sitter jag i bilen & huttrar ..
skitvädrets fel! ;c

Mina hälar var inte direkt bättre men det blir inga sulor ..

Han tycker inte man ska ha det i tonåren utan när man är 20 typ .. osv. ;)

Istället får jag träna bort det .. suck.

Han vill att jag ska sluta gå i basketskorna/ fakeconvers typ ..
Men vad ska jag då ha?
Jag vill ju inte gå runt i klumpiga gympaskor .. drt är såå fult!

Mamma kommer ju inte direkt köpa nya skor ..

Men aaa, uppdaterar er när jag kommer hem ..

PUUUUUUUUSS! ;*

Av Julia - 20 september 2012 15:33

Nu ska jag till sjukgymnasten för han ska kolla om mina hälar blivit bättre .. ;)
hoppas, hoppas. Om den inte har blivit det ska han gjuta riktiga sulor till mig .. coolt! B)
Egentligen skulle det kosta typ 1000 om inte mer .. men jaaag får det gratis :D

Puss & kram från mej .. ;*

Av Julia - 20 september 2012 07:27

Jo jaaa, jag hörde en låt på radio så, Hejhoj på er .. ;)


Men iaf, idag ska jag redovisa! Omg! O_o
Eller kanske .. killarna kanske kommer göra det först & då hinner ju inte jag .. :D


Aaa, jag har typ inget mer att säga .. ;c
Det är tajt schema idag så det blir nog ingen uppdatering förens jag kommer hem, men drmet gör väl inget eftersom ni också nog är i skolan ;)


Outfit of the day:

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards