juliias-liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 31 juli 2012 22:49

Hello cutiest! <333


Såg nyss 2012 ...

Riktigt bra film!   


Handlar om när jorden går under ... 2012.  

Men sånt tror inte jag på.

Jag menar ... hur många forskare har inte sagt att jorden ska gå under?

Många!

So it´s nothing to worried about.  


Har ritat ganska mycket idag, men jag har typ slängt allt ..

Håller på med en nu som jag tror jag kommer behålla.   


Ni får se den snart.. tror jag.   

Bye   






Av Julia - 31 juli 2012 15:50

Kakan blev riktigt god ... lite hård men om man doppade den i mjölk blev det perfekt. :D

Läser lite nu ...
Bjuder på lite biler också. ;)
Puss <333

Av Julia - 31 juli 2012 13:26

Hej!

 

Har inte bloggat idag direkt...

Menmen...

Borsta nyss tänderna.   

Men dte är ju sommar   

Ehh, typ ..    


Rita lite nu, inget speciellt .. bara lite kladd.    

Ni får se sen .. elr jaaah, någon gång iaf!   


Vet inte riktigt om jag har så mycket att säga?

Har bara chillat vid datorn & tv:en idag typ ..   


Men vi hörs senare sötnosar!   

bye !   










Av Julia - 31 juli 2012 09:56

Av Julia - 31 juli 2012 00:31

  Heeeej! <333


var riktigt gött mend en varm dush nu på kvällen/natten.   

Men fy vad det sved, vet inte vrf jag gav mig in i det där havet?   

Hahaha, jag glömde låsa så Alice hade smög in & släckte lampan, fy .. fick en hjärtattack!

Fy på dig Alice!   


Kolla vilka SJUKT snygga shorts!   

Vill ha, vill ha, vill ha!   


Synd att affären inte finns i Sverige!   

Måste i så fall beställa från USA & vill inte ens tänka på hur mycket det kommer kosta ....

Så, det får jag glömma   


Okejj, ska läsa lite sen sova.   

Godnatt!   


      

Av Julia - 30 juli 2012 23:21

Heeej!   


Nu är filmen slut..

Men har bara ett litet problem ...

Fodrlet till Swiths is gone.

Har ju lånat den också så måste hitta det fort.   


Aja, ska ta en varm dush nu & chilla lite på datorn.

Hörs,!   


Puss   

Av Julia - 30 juli 2012 21:01

HEEEJ!   


Har gjort en header nu ..   

Vet inte riktigt vrf den blev så liten?

Menmen... Bättre än inget.   


Ska sätte igång en film nu..

Ciao!   

Av Julia - 30 juli 2012 13:57

Hehehe .. sitter fast lite i skogen elr mycke

Är i ett hav av buskar & kommer inte ut + att jag blöder...
Ska typ försöka komma ut nu för det åskar... SCARY!
Och regnar nu...
Önska mig lycka till!

Puss! <333

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards