juliias-liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 15 juli 2012 17:04

Här är bilderna från stranden. <333

Av Julia - 15 juli 2012 15:58

Hej fiinisar! <333


Nu har jag dushat och gjort mig lite i ordning. Kan tyvärr inte lägga ut fotona än för mamma har mobilen och laddar in en bild på mig som himla gärna ville ha. Men så fort jag får tillbaka den lovar jag att lägga ut dem finaste bilderna!   


Det var ganska kallt i vattnet men jag badade ändå.   

Ät lite stolt över mig själv för att jag badade fast det var kallt.   

Tror jag ska kolla lite på tv, har inte gjort det på några dar nu ( om man bortser från film då )

Kram, Puss !   

Loce You Guys ! <333  


Av Julia - 15 juli 2012 15:11

Så nu är jag hemma. Har tagit några fina bilder som jag lägger ut efter dushen!
Kram, Puss ;) <333

Av Julia - 15 juli 2012 12:33

Alice kom nyss in i mitt rum och sa förlåt för att hon skrek på mig och ger mig en kram. Hur glad blir man inte då!?
Jaja, Nu ska vi cykla ner till havet och ta lite kort och kanske bada lite! ;)
Uppdaterar senare. ;)
Kram, Puss! ;) <333

Av Julia - 15 juli 2012 11:58

Alice fick typ ett utbrott för att hennes data inte funkade så jag har fått vara hos henne och inte städat särskilt mycke. ;/
Uppdaterar senare! ;)
Kram, Puss! ;) <333

Av Julia - 15 juli 2012 11:00

Jag har ett litet problem eller snarare stort. Ska hinna städa hela mitt rum + kaninburen helst innan eftermiddagen.
Nu får jag ta i med "hårdhanskarna"!
Kolla bara på bilderna nedan, och det är bara halva rummet ( fast resten av halvan är fin) !
Brukar inte ha det stökigt menmen...
Uppdaterar senare hur det går för mig! ;)
Kram, Puss! <333

Av Julia - 15 juli 2012 10:07

Av Julia - 15 juli 2012 10:00

Var är sommarn ?


Kollade nyss vädret. Det ska bli högst 18 grader med lite moln och blåsa ganska mycket!

J*vla väder!

Asså detta ska man kalla sommarlov. Inte tråklov... typ.   

Kan typ inte typ Thor där uppe på Asgård få lite semester så vi kan få sommarn tillbaka!?

Eller?

Hahaha...   

Men seriöst!   

Sommar för mig är ju typ att man slipper plugga, slappa i solen och bli brun, hänga med kompisar, va ute från morgon till kväll, bada osv.

Inte att sitta inne vid datorn och tv:en!

Tror ni håller med mig.   

Iaf, Är som sagt trött så ska gå ner och äta lite frukost och se om jag blir piggare !?   

Kram, Puss !   



 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards