juliias-liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 18 juli 2012 23:44

Hejhej på er.


Är helt slut.   

Såg precis på Kalle chokladfabriken eller något... whatever!

Nu har gästerna iaf åkt.   

Skönt!  

Men jag faller snart ihop av sömn så ska göra i ordning mig för natten och läsa lite sen sova.

Kollade nyss vädret.. högst 18 grader, molnigt och regnigt.

Är det inte sommarlov vi har eller?

 eller   ?

Menmen, om det ska bli kallt och regnigt behöver solen inte alls komma fram då kan jag iaf få sova lite längre..



Okejj, nu ska jag sluta snacka om bla, bla....

Thihihi...   

      Godnatt på er !       


Av Julia - 18 juli 2012 19:10

Hej finisar ! <333


Alice är typ centrum i vår familj.

När hon slagit sig är det kaos och när jag har det bara: Ehh, det är ju inte så farligt!

Hatar det.   

Inte för att jag bryr mig så mycket ch gråter när jag slagit mig men ändå..

Jag blir så arg, men dem blir ju överdrivet arga när jag säger emot så jag går bara därifrån!

Men jag ska ju inte tråka ut er med detta.   

Iaf, kanske tar lite längre tid att bli klar med teckningen för jag var tvungen och sudda lite..

Ska fika nu, äppelpaj... Mums!   

Kramiz <333

 


Av Julia - 18 juli 2012 16:59

Hejsan alla...!


Vi har gäster igen... suck!   

Eliot som är lika "gammal" som mig är f*n som halva mig.   

Lite roligt och stå bredvid honom och tänka att han också är 12   

Jaja, dem smyger in i mitt rum hela tiden occh vill ju inte att dem skvallar för mamma att jag har blogg...

Uppdatarer senare !

Kram, Puss   

Av Julia - 18 juli 2012 13:10

Godmiddag!


Okej, Godmiddag är inte min stil så hej.

Nu har jag äntligen städat klart. Det blev riktigt bra men kan inte ens säga hur jobbigt det var !   

Mamma ropar att vi ska ut och gå en runda så hejdå mina sötnosar..

Kram, Puss    

Av Julia - 18 juli 2012 10:57

Godmorgon !


Jag vaknade vid 9-tiden så jag har iaf fått sova i 9 timmar.

Men hade gärna sovit längre!

Ska städa nu....

Hejdå!   

Av Julia - 17 juli 2012 23:35

 Hejsan svejsan ! :P


Nu är jag klar med... Men, jag ska göra lite bakrund osv. Så ja, vet inte riktigt när jag är klar!? Jag ritar ju lite varje dag så om 5 dagar kanske !?

Har ingen aning !   

Menmen, nu ska jag göra i ordning mig för natten sen läsa lite och så måste jag komma ihåg att: Stänga dörren helt, hänga 2 filtar för fönstret och ha rullgardinen helr nerullad och sova med ryggan vänd mot ljuset (skulle också behöva ha öronproppar.. eller vad det heter, men glömde fråga) !

Så godnatt.   

Av Julia - 17 juli 2012 22:42

Hejsan finisar ! <333


Jag tycker så synd om svaga människor. Dem klarar inte inte vara sig själv för dem är rädda att man inte ska gilla dem, så istället härmar man andra med kläder, ljuger om sig själv och stjäl andras ideer och säger det som sin egen !   

    Hatar sådant...      

Ibland kan dem till och med ta en annans bild och säga att dem ser ut bara för att man är osäker för sitt utseende !

Det är ju faktiskt synd om dem som har så dåligt självförtroende !

Tro alltid på dig själv

Älska dig själv

 Var dig själv 

Så kommer du vara en sann fin stark person !    

      


Av Julia - 17 juli 2012 19:59

Var precis hos min mammas kompis Eva de hade....
Kolla på fotona! :P
Kramiz...! <333

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards