juliias-liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 23 juli 2012 13:23

Har varit på i 2 h 30 min ungefär ;)
Kul..
Hahaha, mötte typ 300 kor :D
Uppdaterar när jag kommer hem...
Puss <333

Av Julia - 23 juli 2012 01:02

Godnatt sötnosar! <333


Nu är jag trött så nu kan jag väl få sova?

Men att jag ör trött är väl inte så konstigt?

Jag har sprungit runt i stort sett hela dagen, gick upp halv 11.. vaknade 9 osv.

Menmen...   

Blir väl att jag läser ett kapitel i boken..

Aja, Godnatt   

Puss   



Av Julia - 23 juli 2012 00:07

Hejhej.   


Trött? Ehh, ja!   

Men kan inte hjälpas, Alice ville typ att vi 2 skulle blogga, spela spel och lyssna på musik hela natten men det blir ju inte av men till 1 kanske !?   

Sen ska jag ju självklart läsa i min bok...   

Gissa vilken jag är på?

jag är på den 14:onde boken av 47 böcker också är dem ju tjocka...

Okejj, jag erkänner, jag älskar att läsa.. Det är så coolt, man kommer in i en annan värld och man kan gråta och skratta när man läser.. Det känns som man är en del av det..

Coolt.   

Det roliga är att jag har läst 13 böcker, börjat på 14:onde men ändå har jag 33 böcker kvar..   

Nejj, det kommer inte blir jobbigt, det är bara roligt..   


OK, men jag erkänner att det är faktiskt ganska mysigt att sitta med Alice vid datorn..   


Ojoj, nu är det måndag, thihihi...


Aja, ska typ spela Worl Of Tanks nu..

Det är ju ett killspel men det är faktidkt fett kul, men det bästa är ju att man bara skriver till sina lagkamrater att man är tjej och dem vill spela hjäte.. Så jag "dör" aldrig!   


Puss   




Av Julia - 22 juli 2012 19:42

Hello sweeties <333



Måste bara säga en sak som gör mig väldigt glad.   

Min lillasyster Alice ville så gärna följa mina fotspår så hon har också skaffat en blogg, aww   

Hon har försökt vara som mig så länge nu, men skaffa en blogg.. När hon är 8, sötnos!   

Aja, ska ut till min kaniner nu.


Puss   


Av Julia - 22 juli 2012 17:30

Hello babe´s ! <333


Sorry för att jag inte bloggat något dirket idag men..

Jag vaknade vid 9 och så läste jag till halv 11 sen åt jag frukost, gick ut ne runda, solade.

Sen gick jag in och fyllde vanliga ballonger med vatten och så körde vi typ gris med dem..   

Sen om man inte fångade dem så, ja blev man blöt.   

Gissa vem som blev blötas?

Jo, mamma och Alice   

Sen tog jag vattenslangen och sprutade ner henne, eller snarare hon tog den och sprutade ner mig sen var hon genomblöt.   

Också har jag ju varit med mina älskade kaniner Tuss, Viva !   

Sen så dammsugade jag hela nedervåningen   

Sen så såg jag, mamma och alice lite på Glee.  


Idag fyller Elin 13 år . Grattis   

Kolla gärna in hennes blogg, http://belieeve.bloggplatsen.se/


Puss   




Av Julia - 22 juli 2012 00:59

Jag såg på Black beuty nyss..
Sjukt sorglig film ;(
Aja, godnatt <333

Av Julia - 21 juli 2012 23:29

Tjao!
Gjorde om mina ögon, som ni ser!?
Hade inget annat för mig ;)

Av Julia - 21 juli 2012 21:06

Har precis ätit kladdkaka & glass... Mums! ;)
Ska snart sätta igång en film, äta godis & dricka cola..
Älskar lördagar! <333
Puss :D <3

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards