juliias-liv

Alla inlägg under juli 2012

?

Av Julia - 30 juli 2012 12:39

Godmorgon!   


Eller inte riktigt godmorgon..   

Jag vaknade 10:05 ...

Men hade gärna sovit längre.   


Aja, har städat rummet nu..

Jag tyckte faktiskt det va roligt !?

Vet inte vad jag fått för mig?

Städa? Roligt?   

Thihihihi ...   


Hahah, kolla vad snyggt jag bädda sängen då.




Okejj, ni ser nog att det inte är min säng ?

Men det skulle ju va gött och ha en sån säng!   

Solen skiner idag iaf.   

Nice!   


Aja, hörs sen.

Puss   

Av Julia - 29 juli 2012 23:11

Hej, hej alla! <333



Såg nyss på Switch.   

Tummen upp för den filmen!   

Också kollade jag på en ganska gammal talangvideo.

Klicka här nedan så får du se...

Asgarvar varje gång.., Thihihihi   

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rO2hza7Sj7A


Aja, natti natti på er..


Puss   


Av Julia - 29 juli 2012 19:51

Är riktigt arg.

Det är någon j*vel som startat en grupp om Engla som blev våldtagen när hon var 10 år.

Dem skämtar om henne!

Några t.ex



Vad är det för skillnad för på Engla och påven?

Påven dör oskuld


Vad är det för skillnad mellan Engla och en hora?

Engla användes en gång


Vad var det sista Engla åt?

En pedofil


Hur kan man ens skriva något så hemskt?

Hon blev våldtagen.. Det är väl för f*n inget att skämta & skratta åt!?

hade velat slå lite vett i dem där j*vlarnas skallar!

GRRRR...   


Kolla in sidan... https://www.facebook.com/pages/The-typical-Engla/323972274362477


HEMSKT!



( usäkta språket,! )



Av Julia - 29 juli 2012 19:19

HEEEJ!   


Kom hem från Celine för stund sedan...

Har haft det grymt med killarna & Celine.   

Har bara chillat med Celine inatt & idag.. Vi fyra hade det grymt igår..

2 toppen dagar!   


Har ni haft det bra?

Det hoppas jag.   


Det enda dåliga är att Affe har gips.. Igen!  

Du får ta det lite lugnare!   


Också var cykelturen hem ett hel.. motsatsen mot paradis...   

Hade datorn på pakethållaren, väskan i korgen & påsen på styret...

Men datorn var tung.. Var svårt att cykla, men faktiskt roligt.. förutom att jag nästan ramlade av på stora vägen..    


Aja, jag blev inte påkörd av en lastbil & nu sitter jag och gör ett inlägg så..


Det var väl det jag hade att säga, bye!   


Puss   


Av Julia - 29 juli 2012 18:03

Såhär ser jag ut nu..
Inget speciellt.., hade bara lust att ta ett foto..!
Thihihihi ;)

Puss <333

Av Julia - 29 juli 2012 12:54

Kolla in denna videon...
Rolig! :D
Om ni tycker de är seg i början så spola fram till 35 - 40 sek ..
http://www.youtube.com/watch?v=blIUj9wol1Y&feature=youtube_gdata_player

Puss <33

Av Julia - 29 juli 2012 11:15

Goodmorning sweeties! <333


Ehh, jag och Celine vaknade för ungefär 1 timme sen.., elr Celines mamma väckte oss..   

Aaa, nu sitter vi vid datorn.. Igen!   

Lyssnar på musik & Jaaah, typ allt möjligt.   

Var vaken till 3 men jag somnade precis innan Isac messa...

Thihihihi..   

Men jag va ju trött!


Hoppas ni sovit gott!  


Ha det bra!   

Puss   

Av Julia - 29 juli 2012 03:07

Är as trött! ( ursäkta språket ) !
Men Celines Isac ska åka till turkiet så vi har varut vakna för att vänta tills han ska åka...., så Celine ska kunna messa tillbaks..! ;)
Ok, jag dööör av sömn, både jah och Celine vill sova, sova, sova, sova osv. ;(
NU! :/
Okejj, ni sover nog...!?
Lyckostar! ;)

Hörs sen.,
Kram <333

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards