juliias-liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 26 juli 2012 20:43

Fin rubrik!?
Ehh, kom precis från träningen..
Ska ta en liten snabb dush sen måla naglarna :D
Hmmmm,... vilken färg ska jag ta? ;)
Visar er resultatet sen.
Puss <333

Av Julia - 26 juli 2012 09:42

Heeej finisar! <333


Ledsen att jag inte bloggat så mycket men i förgår var jag ju tvungen att gå och lägga mig tidigt, igår morse kunde jag inte & på dagen kunde jag ju inte för jag var på Tosselilla.


Men nu ska jag berätta om dagen igår.  


När vi kom dit sprang vi runt i typ någon stor borg, sen badade vi.

Vilda forsen är ju helt grym.. ni vet den långa banan som man åker i en ring!?

men eftersom det var typ 30 grader så var det ju väldigt lång kö för att åka den så jag åkte väl typ 7 gånger!?   


Sen åkte Pontus & Pappa den där långa "mattrutshkanan" elr något.. whatever.

Fattar inte hur man kan åka den med dem där stora hemska guppen.. ryggen måste väl typ rasa ihop!?   

jag får inte ens åka den för min rygg!, inte för att jag bryr mig.

Jag nöjer mig mmed den lilla, den är ju sjukt kul!   


Gissa vad?

Jag träffade Jhonny Depp!   


Okejj, nej.. det gjorde jag inte, men visst skulle det vara sjukt häftigt!?   


Sen badade jag och Alice ganska mycket i en djup pool.. Alice fick rida på min rygg för hon bottnade inte.. typ.   


Sen solade jag lite.   


Efter det åkte vi karuseller, men den roligaste är ju Vilde mus.   

Sen så ville Alice att jag skulle åka grodorn med henne, ni vet den som går upp och ner!?  

Hahaha, jag höll på att skratta ihäl mig!   

Sen åt vi glass & klättrade på den där långa hinderbanan.   

Vi babade igen..

Ni vet den där stora poolen där en fisk välter med vatten i munnen!?

Jag stor precis under fisken och fick allt vatten på mig!   

hahaha, det var kul!   

Men jag ramlade nästan omkull!   


Sen när vi åkte hem fick vi en klubba & Alice försökte sjunga bä bä vita lamm fast oprah..   

Sen köpte vi pizza, kebabtallrik och då fick vi också klubba av pizzaförsäljaren..   

På kvällen såg jag Glee!   

Osv.


Puss   















































Av Julia - 24 juli 2012 17:48

Hey <333


Ledsen att jag inte bloggat särkilt mycket idag men jag njuter ju av sommarlovet, och ni sitter ju inte heller och läser min blogg hela dagen.. Så der gör ju ingenting.   


Idag har jag stekt i solen, eller jag har ju inte stekt dirket..

Sen har jag typ åkt någon slidebana som är 10 meter lång & 3 meter bred.. typ.   Sen i mitten av den sptutade vatten, men det var iskallt vatten!

Också åt jag ju glass..   

Vid 5 gick jag in & dushade sen såg jag på glee med mamma & Alice   

Men nu måste ni ju undra varför jag också skrev unhappy?

Jo, det är så att hur mycket jag än solar/är ute brukar jag inte få särskilt mycket färg..

Men Alice, ni måste bara se hennes rygg.. Ser ut som hon varit i Afrika i 1 år.

Okej, ja jag är avundsjuk..

Om jag får kan jag ta kort och på hennes rygg och lägga ut sen..


Men det finns nog fler positiva saker !?

Idag kommer Affe hem.. Yey!   

Tror jag iaf, får räkna i kaldern sen..   

Har ju inte träffat honom på över 2 veckor nu!   

Och, imorn ska vi till Tosselilla!   


Puss   


Av Julia - 24 juli 2012 11:24

Godmorgon sötnosar !


Ser ni vad det står?

Gör ni?   

Nähä, inte jag heller...   

Okejj, nu skämtar jag lite med er   

Vill ni veta vad det står?

Det står: Godmorgon sötnosar !

Jag valde typ någon stil som hette Wingdings..

Little weird..   

Jag vaknade för typ 3 timmar sen..  suck.


Jag behöver verkligen hjälp, jag har fastnat helt i Glee musik.   

Fy på dig Julia!   


Aja, iaf.. Solen strålar idag också.   

I´m so happy..   

Men det tråkiga är att pappas "ministege" vek sig så pappa ramlade med foten ner i målarfärgsspannen så det är målarfärg på hela pappas for, trädecket & hans byxor är vita nu istället för mörkblåa...

Det låte faktidkt roligt.   

Men om jag skrattat år honom hade han blivit lack på mig.     


så vi säger att det inte alls var roligt!   


Aja, ska ut nu..


Puss   


Av Julia - 24 juli 2012 00:56

Är helt slut så ska sova nu.
Godnatt sötnosar! <333

Av Julia - 23 juli 2012 22:10

Jag föjde med ändå men missa den glassen skulle ju bara en idiot göra..
Först skulle jag ha något av polka, melon elr regnbåge. (Jag ville bara ha 2 kulor)
Men dem var slut!
Sen var apelsinchoklad också slut!
Så det blev viol & blåbär, chokladdop.. men violen var ju riktigt god..
men nu är jag trött.. men vi cyklade ju över 1 mil så...
Aja, kollar på film

Puss <333

Av Julia - 23 juli 2012 18:32

Är så arg!   

Först börjar dem bråka med mig om att jag borde ta salladen först istället för sist.. Va f*n är det för något att bråka för?   

Sen när jag tar salladen säger dem att jag borde använda skeden och gaffeln iställer bara för gaffeln.

Då började jag tappa tålamodet..

Dem säger att det är dåligt bordsskick och blir arga på mig!

ja, då var det nog, jag blev arg ocg så att det inte var något att tjafsa om, jag får väl för f*n ta sallad hur jag vill!?   


Ja, jag tänkte fula saker om dem, men det är ju helt sanslöst att dem bara tar upp en sådan sak...


Det är precis som dem söker upp varenda lite småfel på mig så att dem kan skälla ut mig!

Jag hade kunnat slå sönder saker nu.. Seriöst!

Alltid är det mig också, aldrig Pontus & Alice.

ibland kan dem va   

Nu vill jag verkligen inte cykla till Åhus med dem och äta glass.. Nej det vill jag inte!


Kram   


Av Julia - 23 juli 2012 14:59

Hello cutiest <333


 Jag kom ju inte hem nu.. Men jag fastnade i boken.   

Men den var ju så spännande..   


På stranden gjorde vi massor, eller inte!?

Vattnet var kallt, det blåste mycket men annars var det ju riktigt varmt.   

Jag och Alice byggde ett stort sandslott men det blev aldrig klart så har ju inga bilder..   

Jag och Alice gick ut så långt vi kunde i vattnet men det gick ju bra... NOT!

Också lyssnade jag på musik när jag solade..   

Jag tuggade tuggummi och hade solglasögon på mig.   

Hahaha, skämta.. fast det hade jag men inget intessant..   


Nu lyssnar jag på musik, jag lyssnar på en låt från Glee: Dinosaur.

Ni måste bara höra låten, så sök på: Glee dinosaur

NU!   

    


Ska nog lyssna lite till på musik & sen tror jag ska läsa & kolla på tv får jag väl med göra!?   


Ha det bra, Puss, Kram     

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards