juliias-liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 17 juli 2012 15:50

Är hos farmor och farfar nu, har inget direkt att göra...
Jaja, vet inte vad jag ska skriva om så hejdå bloggen.. ;)
kramiz :* <333

Av Julia - 17 juli 2012 15:27

Vet att jag inte uppdaterat mycket...
Men.kommer va hos farmor ocv farfar ganska länge så lite bättre blir det! :D
Jag har haft riktigt kul med Cellan ocv Bellan, en kväll jag aldrig glömmer! <333
Kram, Puss <333

Av Julia - 17 juli 2012 02:00

Har kollat på Camp rock 1 nu, tänkte starta morgonen imorn med Camp rick 2 ...
Mysigt! ;)
Ska snacka lite sen måste jag sova.
Godnatt! ;) <333

Av Julia - 16 juli 2012 21:50

Bellan kunde komme ändå...
Men vi har väntat i nästan 4 timmar...
Men någon gång kommer hon väl!?
Ledsen för dålig uppdatering...
Men ni vet varför!? ;)
Kram, Puss <333

Av Julia - 16 juli 2012 17:44

Har varit på stranden med Cellan nu i typ 2-3 timmar.
Är ju med Celine så blir ju inte så mycket uppdatering, menmen...
Love You Guys!
Kramiz, pussiz! ;) <333

Av Julia - 16 juli 2012 11:49

Bellan kunde inte komma men jag och Cellan ska va och sova över igen.. thihihi! ;)
Ska cykla snart...
Kram, Puss <333

Av Julia - 16 juli 2012 09:56

Hej finisar! <333


Okejj, Jag sak ge sömnen en chans till. Efetrsom jag vartit upp nu i 20 min och inte sovit bra är jag jätte trött så ska försöka.

Kom igen nu sömnen ! Jag  vill sova !

Om jag inte får sova ska jag....   

Men seriöst jag vill faktiskt sova !   

Jaja, Godnatt så länge..

Kram, Puss !   

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards