juliias-liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 20 juli 2012 20:51

Hej sötnosar ! <333


Ska sätta igång en film nu, Real steal. Riktigt bra film.   

Men det är ju sjölvklart, jag skulle ju aldrig få för mig att se en dåligt film...   

Men ingen är väl ändå så dum...?   

Hoppas jag verkligen inte det är någon som är så dum...

Men tyvärr finns det väl sådana !   


Ja, jag och min mage mår bättre.   

Men nu får jag väl sätta igång filmen och sluta lyssna på musik, blir ju mer och mer "beroende" av musik för varje minut ...   

Men något måste man ju vara beroende av !

Eller hur !?


Jaja, nu ska tv:en få göra lite nytta.   

Puss   



Av Julia - 20 juli 2012 19:27

Här bilderna...
Blev ganska nöjd med kläderna, kolla vilken roligt jordgubbe... And just looked on the candy! ;) <333
Men nu har jag rejält ont i magen så dka lägga mig i sägen och läsa, sega lite...

Hörs sen, och så får vi ses hur det är med mig och min mage...!
Kramiz! <333

Av Julia - 20 juli 2012 17:35

Hej alla fina ! <333


Har ju inte bloggat så mycket idag men det är ju för att jag har varit i stan hela dagen.


Först fick jag min massage och gjorde ju ett litet inlägg om det innan.

Sen åkte vi till sjukhuset där mamma skulle göra lite "prover".

Sen gick vi runt lite stan och hade det kul.

Och gissa vad fick äta till lunch !?

Jordgubbar.

Satt i solen och åt jordgubbar.   

Jag köpta lite saker och såg lite "coola" saker, bilder kommer...


Har haft det riktigt gött idag, om man bortser från bråken..   

också träffade man ju Celine på stan och Ellen på Kappahl..   

Okejj, vet faktiskt inte vad jag riktigt ska skriva om...

Om ni har något förslag som ni vill att jag ska skriva om lite då och då så bara "släng" in en kommentar.   

skulle bli glad !   

Puss   


Av Julia - 20 juli 2012 12:09

Fick precis massage och självklart måste HON där (Alice) också ha det...
Alice: Jag vill också ha massage!
Hon fick det..
Alice: jag vill också ha bubbelvatten!
Fick hon...
Alice: Ehh,, Julia fick mer!, det är ju inga bubblor!
Hon tror hon är värsta "drottningen"!
Blir så irriterad....
Ja, efteråt var jag lite elak mot henne.. då säger mamma till men när hon neter sig som en bitch då spelar det ingen roll...

Av Julia - 19 juli 2012 23:40

Hej alla mina fina! <333


Hejhej!

Har precis kollat på Secretariat.

Riktigt bra film.   


det är en sak jag inte berättat för er...

För ungefär 3 - 4 år sen gick jag i en annan skola som hette Trolle ljungby.   

Men skolan lades ned.   

Jag var helt förkrossad men nu har jag det äntligen bra i Fjälkinge, det har vi alla från Trolle.

Men iaf, när jag gick i Trolle ramlade jag ner från ett träd rakt ner på stora stenar (stenmur/stengär) sen dess har jag haft ont i ryggen, nacken och lite i mina knän.   

Våldigt många läkare har "undersökt" mig men inget som såg fel ut.

Men nu efter 3 - 4 år har jag börjat få massage varannan vecka då imorn ska jag få massage.

Det gör j*vligt ont när hon masserar men efetråt har jag inte alls  ont i ryggen, men tyvärr håller det inte länge...

Ska det tidigt så måste lägga mig nu, Godnatt då   

Kram, Puss   





Av Julia - 19 juli 2012 16:55

Nu tittar jag lite på tv.
Har typ inte gjort något speciellt idag.. läst, ritat lyssnat på musik och chattat lite med min Pv som är i bulgarien :D
kramiz! ;) <333

Av Julia - 19 juli 2012 15:44

Kolla vilket hemskt väder, fast det är ju mysigt också ! ;)

Av Julia - 19 juli 2012 12:08

Hej alla mina fina! <333


Har fastnat helt i denna låten, jag hörde den i måndags och nu har jag bara lyssnat på dem om, om igen.


Ok, jag har ingen aning hur man lägger ut ett klipp från Youtube så...   

Den är från filmen Camp rock 2, låten heter: We Can´t Back Down.      

Duktig jag är. Eller hur?   

Men iaf ska sudda ut felet på teckningen nu och rita om..

Kram, Puss   



 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards