juliias-liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 16 juli 2012 09:39

Godmorgon alla ! <333


Som jag skrev igår behövde jag sova länge inatt. Jag hängde för min tjockaste filt på min sida av fönstret, hade rullgardinen nerrullad och nästan dörren stängd.   

Men självklart var det något annat som väckte mig !   

Pontus spelade data med Anton, men Anton är ju inte här så dem skypade och han skrek hela tiden för typ att den skulle akta sig för fiender eller något sådant, Pappa var nere och gjorde något i köket och smällde igen alla skåp ! Lätt och sova då !?

Tackar Pappa, Pontus !   

Men iaf vet jag inte vad jag ska göra... Kanske rita lite?

Love you !   

Kram, Puss !   




Av Julia - 15 juli 2012 23:37

Hej sötizar! <333


Är väldigt trött och imorgon MÅSTE jag va pigg. Som sagt sov jga över hos Cellan (Celine) torsdag-lördag och nu ska jag va hela dagen med Bellan och Cellan sedan sova över, tror jag iaf. Och har ju inte sovit så bra dem senaste 3 nätterna, kommer väl inte göra imorgon då hellar så nu ska jag sova!   

Hoppas denna gången att jag sover minst 10 timmar och inte ca 7 ...

Imorn tänkte iaf vi sticka ner till havet, foto lite och göra något annat sådant, vädret kommer bli lite kallare imorn än idag men vi överlever nog!?   

Godnatt på er.   

Kram, Puss !   


Av Julia - 15 juli 2012 20:48

Hejsan!


Ritar lite på teckningen och lyssnar på Glee som vanligt.

Love You Glee!   

Iaf, teckningen blir nog klar inom en vecka... Och ni som tänker: Hur lång tid kan det ta och rita en teckning!? Så är det inte så lätt som det ser ut och jag ritar liksom inte ett hjärta! Då fattar ni det sötnosar. (fast jag tror att ni fatta det ville bara "upplysa" om det fall i fall)

Tänkte att jag skulle visa mina finaste teckningar när jag är klar med denna. 

Det blir nog bra!?   

Jaja, ska nog sätta gång en film nu.

Gissa vilken!? Glee såklart... Nej men, har inte sett dem  på så länge.    

Och jag som älskar Glee måste ju bara se det nu!   

Kram, Puss !   

Av Julia - 15 juli 2012 20:34

Gott med kvällsfika, ännu bättre när man gjort det själv.
Kram, Puss <333

Av Julia - 15 juli 2012 20:01

Plockade inte jätte mycket men tillräckligt för mig och Alice.
Kram, Puss! ;)

Av Julia - 15 juli 2012 18:54

Blåbär och smultron, ut i skogen nu!
Hoppas vi hittar mycket men det mesta av mitt kommer väl smyga sig ner magen... thihihihi!
Säg inget!
Kram, Puss! <333 ;)

Av Julia - 15 juli 2012 18:34

 Hej sötnosar! <333


Ska gå till skogen nu, där ska vi plocka smultron och blåbär. Gott!   

Är typ 18 grader så på med "vårkläder"!

Jag gör ett inlägg om hur många smutron och blåbär vi plocka. (Om det finns några, annars inte) Men hoppas innerligt att det finns, men jag går ju ändå inte onödan men skulle ju bli besviken.   


Kram, Puss !     

Av Julia - 15 juli 2012 17:38

Kunde inte uppdatera alla på samma gång.. <333

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards