juliias-liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 21 juli 2012 19:48

Detta är några andra teckningar...
som ni ser kan det va stor skillnad mellan bilderna, vissa bra vissa inte så mycket..
Jag har ritat länge men innan ville jag bli klar på en halvtimme, nu har jag börjat rita på allvar.
Fattar ni?
Puss! <333

Av Julia - 21 juli 2012 19:38

Kanske inte perfekt men, bra <333
Jag är nästan helt nöjd :D
Bilder kommer på några andra teckningar också...

Av Julia - 21 juli 2012 17:49

Hello sweeties <333


Har ju inte uppdaterat så mycket idag menmen...   

Idag har ju varit en sommardag.   

Känns lite konstiget, eller snarare riktigt konstigt...

Jag menar detta är typ bara den tredje dagen som är en sommardag på typ 2 - 3 månader och ändå har det inte varit varmt hela dagen... Det är ju sommarlov!   

Hello sun, can we talk a minute?

It´s summer now but look at the sky... It´s not look lika a summer.

Come on now!

  ?


också Thor..

Kan han inte sluta med sin dumma vind, regn och åska?   

Nu räcker det...   


Aja, jag har degat i solen och läst min bok, Julia-tidningen och lyssnat på musik.   

Också har jag ju köpt godis.   

Kan man leva utan godis?

Tänk att för 1 - 2 år sedan åt jag inte godis på ett år!

Inte en enda godisbit på ett enda år + inga chips + ingen läsk!

(lite läsk på fester)

OMG!   

Fattar inte hur jag stod ut ?   


och om ni vill veta vad jag gör, så lyssnar jag på musik och chillar på datorn... Som vanligt.   

Jaja, Love You Guys   

Ha det bra, Puss     



Av Julia - 21 juli 2012 13:42

Jag och Alice spelade cub men hon blev sur för att jag vann stort så hon gick in, hon skulle ta av sig örhängena men det gjorde ont så....
så nu ligger jag i solen och deger, med tuss som springer runt mig.. Aww <333
Love you Tuss ;)
Och såklart lyssnar jag på musik :D
Aja, jag har riktigt svårt för att bli brun så nu ska solen få jobba, jobba ochjobba tills jag blir bruuuuun! ;)
Ha det bra, kram <333

Av Julia - 21 juli 2012 11:57

Ska ut och spela... något spel med Alice... vet inte vad det heter men det är roligt! ;)
sen blir det väl lite andra saker att göra osv.
Puss <333

Av Julia - 21 juli 2012 10:32

  

Hello cutiest !


        Solen strålar och jag är glad.     


Äntligen är det en sommardag.   

Är riktigt glad över det   Jaja, får väl gå ut nu då...   


Solstrålar till er   

Ha det bra, kraam   




Av Julia - 21 juli 2012 00:22

Hejsan finisar ! <333


Som ni ser har jag gjort om lite i bloggen .

Ja, jag är nöjd det är liksom därför rubriken heter: Nöjd.   

Fattar ni ?   

Jaja, är trött så ska försöka slita mig från musiken och istället läsa min underbara bok.   


Aja, Godnatt då !   



Av Julia - 20 juli 2012 23:48

Man blir ju riktigt snygg med pluster på pannan, speciellt det plustret... NOT!
Hahaha...
Menmen ;)
Puss <333

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards