juliias-liv

Alla inlägg under december 2012

Av Julia - 31 december 2012 23:40

Elr hur man säger ..

Av Julia - 31 december 2012 22:47

.. det är faktiskt ganska kul, förutom många saker.
Menmen, sitter & kollar på Scooby Doo Camp Scare.

Kmr berätta mer om kvällen imorn, så puss sålänge ;*

Av Julia - 31 december 2012 18:12

Som sagt mår jag inte toppen & attt 2 skrikande barn springer runt en & att Pontus & Alice gör dem ännu mera uppjagade hjälper ju nt alls. Suck.


Menmen, sitter just nu vid datorn & äter lite av det jag fick av dem ..

 

Mumsie, men om jag får tid kmr jag kasnke uppdatera mer.


 

Av Julia - 31 december 2012 16:51



Av Julia - 31 december 2012 16:38

Då kmr gästerna snart, nervööös.

Ifs är jag alltid det när någon ska komma, rädd för bete mig fel ..

Ganska patetiskt.


Menmen, alla har rätt att känna vad dem vill. Testade ett nytt örhänge, haha. Gör ju lite ont.

Men just nu vet jag nt riktigt vad jag ska skriva om   


Hörs ..


     

Av Julia - 31 december 2012 15:19

Efter städningen körde vi på med tävlingen direkt.

Jag kom 3.a   


Nu har jag dushat & tagit på mig det jag ska ha på mig, men gästerna kmr ju kanske om 1 halvtimme så nu måste jag sminka mig & fixa till håret ..


 

Av Julia - 31 december 2012 10:58

Nu ska jag bara dammsuga & damma, sen är jag klaaar.

Efter det får jag väl lite tid för bloggen, sen ska vi ju familjen ha "tevespelstunering"

Förra året vann Pontus & det kmr han väl göra igen för jag (inte för att skryta) är bättre än honom men jag är typ sjuk.

Mamma har ju blivit hjärtopererad för några månader sen så hon kan heller inte slå honom.

Alice är inte bra, så då är det ju typ bara Pontus elr pappa som vinner, suck.   


men jag har tagit 2 alvedoner så jag hoppas jag iaf kmr 3:a.


Efter det ska jag dusha sen göra mig iordning för gästerna kmr redan 16-17 ..


aaaa, detta vi ska tävla i   

Av Julia - 31 december 2012 09:47

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards