juliias-liv

Alla inlägg under december 2012

Av Julia - 30 december 2012 12:13

Av Julia - 30 december 2012 12:08

Måste städa hela rummet + tuss & vivas bur, buhuhuhuuu.

Menmen, kommer kanske inte bli så jättebra uppdatering idag för jag har ganska mkt att göra men jag ska försöka, för jag vill ju ha bra resultat med bloggen nu när året snart är slut.


Men 2013 ska den bli ännu bättre   


Så lägger nog ut före & efter bilder på Tuss & Vivas bur, så får ni se hur den ser ut (y)


men nu måste jag sätta fart på städningen, kmr nog ändå fastna vid datorn men ska försöka fokusera på rummet.


(har inga foton på mig så ni får stå ut med gamla)


 

Av Julia - 29 december 2012 21:44

Har huset för mig själv med Pontus & Alice.
Mysigt, så jag & Alice slog precis på en film.

Ha en mysig kväll alla ;****

(+ en Zingo)

Av Julia - 29 december 2012 21:09

Nu har jag fått bild på allt jag köpt.

Så tänkte att ni fina läsare skulle få se vad jag köpte. (y)


Tröjor från GinaTricot:


 

 

   

 


Jeans från GinaTricot:


 

 


Bruna klämmor från Cubus:


 


Ikea:


 

Skrivbordsstol som ska hjälpa min rygg lite.

 

Större spegel så ni kan se outfit'sen lättare/bättre.

Kommer bättre bild när dem har kommit upp på mitt rum   


Jag hade 920 kr med mig & hem hade jag med mig 72 kr. Skrivbordsstolen & spegeln fick jag av mamma & pappa så jag slösade mina alla mina pengar på Gina ja & 25 kr på Cubus ..


Men det är min favorit affär & den finns inte här så jag får ju liksom passa på. Elr hur?


Jag är riktigt nöjd, vilket jag nästan aldrig är. Så då är detta bra då   

wii

Av Julia - 29 december 2012 18:54

Nej jag är nt glad utan jag & lillsyrran ska SPELA Wii.
Kmr bli mer uppdatering framåt kvällen så ni får ha det bäst.

Puss sålänge ;***

Av Julia - 29 december 2012 16:42

Har väl inte uppdaterat er säskilt bra idag men jag vaknade faktiskt ganska sent & sen har jag mest slappat. Hehe.

Ikväll ska Alice ta några foton på mig & jag på henne & det är då det jag har köpt frö det blir inte så bra i spegeln.

Sen ska jag också ta foto på det jag fick från Ikea   


Men jag har ingen aning om vad jag ska skrivaa om så hejdåååå bloggen,

ses sen (y)


 

Av Julia - 29 december 2012 16:35

Av Julia - 29 december 2012 15:56

 

 

 

 

 

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards