juliias-liv

Alla inlägg under december 2012

Av Julia - 27 december 2012 00:40

Höll på med ett inlägg innan som får blu hemlugt tills imorn för jag har nt gjort klart det, menmen.

Nää skojja, gör ju klart drt idaaaag ;)

Natti <3

Av Julia - 26 december 2012 21:26

Av Julia - 26 december 2012 20:32

Kollade nyss genom min blogg & den har: 97 sidor, 771 inlägg, 870 foton, 83 kommentarer.


Ganska mkt antar jag, iaf fotona & inläggen.


Men aja, jag sitter & lyssnar på Justin bieber & kan inte sluta   


Jag? Lyssna på Justin bieber?


Innan tyckte jag han var sådär, han sjöng sådär & han var ganska snygg osv.

Nu lyssnar jag på honom hela tiden, tycker han är ursnygg & jaaa, är typ som alla andra tjejer.

ja, förutom 1 sak,. Jag tror inte att jag ska gifta mig med honom & vill inte heller men att träffa honom skulle ju vara fantisktikt.


Lite paff faktiskt att jag är helt:


Justin bieber, Justin bieber, Justin bieber. Gaaaaaaaaah   


Okej, jag beundrar faktiskt Justin. Jag menar tänk att bli trakisserad & så är det människor som både vill & försöker döda dig, herregud.

Det var ju några som skulle döda honom & dem killarna i klassen tyckte det var bra & tyckte det var synd att dem blev tagna.


Helt sjukt ju, vad har han gjort er?

Tycker det är så starkt av honom att fortsätta fast han blev sårad   


 



Av Julia - 26 december 2012 20:03

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Av Julia - 26 december 2012 14:03

Julen är väl kanske inte slut men imorse fick jag i en bild i huvudet hur min header skulle se ut & så gjorde jag den bara, walla   


Jag tog bara en färg & det blev ju faktiskt riktigt bra, haha.


Tyckte ni den blev bra?


 


Den blev lite sådär rörig men jag tyckte det var snyggt så


Varsågoda !


Hoppas ni gillar den, kramis   

Av Julia - 26 december 2012 13:52

Haha, fick en mardröm inatt!

Om min mobil ..


 

Jag sov. Jag fick ett hostanfall & när jag öppnade ögonen var allt rött & grått.

Jag sprang till alla i vår våning för at väcka dem, alla i hotellet spang ut.

När jag kom ut kunde jag kanppt andas för jag hade stannat druppe länge.


Jag tänkte att jag skulle ringa Bella då jag kom på att jag glömt min mobil !!!

Jag rusade in & sprang förbi alla brandmän, jag sprang trappa för trappa upp & trodde jag aldrig skulle hinna för att vårt rum var på högsta våningen längst bort.


Jag sprang för livet då jag kom till vår korridor, det brann överallt & det var hål i golvet och taket höll på & rasa. Jag blev stoppad av en brandman då taket föll.


Jag skulle aldrig få min mobil tillbaks!


slut, asså jag älskar verkligen min mobil .. när jag vakande hade jag panik & trodde min mobil var borta för det hade varit så verkligt men jag hittade den.


Puuuuh. Och det bästa i mardrömmen var ju att alla överlevde   


 

Av Julia - 26 december 2012 13:45

Av Julia - 26 december 2012 12:34

Jag har gått & släckt i fönstret typ 2 gånger sen sätter jag mig vid datorn & bah:
Va!?
Datorn var ju nyss på ..

"Just det! Jag har ju bytt utag så när jag släcker lampan i fönstret stängs datorn av"

Så nu har jag satt en lapp så jag nt ska göra det, hihi. Klantiga jag!


 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards