juliias-liv

Alla inlägg under december 2012

Av Julia - 23 december 2012 17:03

Av Julia - 23 december 2012 15:41

tänkte att jag skulle snygga till mian favoritfoton & försöka göra något snyggt av det & ha till min nya header efter jul. Bra att börja redan nu jue   


Så ska försöka få till det, jag är ju inte så jättebra på sådant men jag gör mitt bästa,


Hejsvejs ...   


Av Julia - 23 december 2012 15:21

Kom hem, 14:15 inte nu. Haha, har kollat på tv elr gör det nu med. Orkar inte resa mug upp.

'Vet du vad det bästa är? Booom, booom, leksaker från BR.'

Haha, gick på reklam nu.. men nu är det tråkigt på tv:en så ska upp..

Av Julia - 23 december 2012 13:19

jag har städat sen 10.00, puuuuhhh. Har ju ont i benen så det gick jättesöligt ..

Men nu är jag klar, ja typ. det ser ju inte tipptopp ut men jag orkar inte mer.


På tal av att inte orka mer så orkar jag inte med mina ben så jag ska ut som brukar hjälpa & vem vet hur länge jag är ute, ibland blir det typ ut, in. Ibland blir det 2 timmar.


Har ju hemliga ställen som det är otroligt vackert på & jag glömmer alltid bort tiden där, jag kan bara sitta & tänka i en evighet elr springa runt osv. Ibland slutar det med att jag sprungit så mkt att jag bara kan springa i t-shirtan & jeansen, dagen efter blir jag förkyld.   


Men jag älskar naturen & på mina hemliga ställen är det så otroligt vackert att jag inte vill gå därifrån. Går alltid dit när jag inte har hgar någon att prata med elr något.


Så vi får väl se när jag är hemma igen. gör ett inlägg direkt jag kommer in på mitt rum.


 

tiden börjar ... nu, 13:28.

Av Julia - 23 december 2012 10:52

Jag är jättevarm men ville ha mina älskade mysjeans & min sköna blus så det blev såghär <3 :

Av Julia - 23 december 2012 00:56

Nu tänkte jag säga godnatt.
Messade nyss med en person som undrande om jag var trött också sa jag ja osv...
Då skrev hen: men då måste jag ju låta dig sova!
Godnatt ... :)

Ah, typ så.. kkej inte så likt men iaf så bara för att vara snäll mot alla. Nej, mot mig djälv ska jag sova nu, elr försöka.

Just because I'm the best. Nää, skojja.

Godnatt änglar ;****

(Bjuder på mig utan smink, bara för din skull Bella, hahaha)

Av Julia - 23 december 2012 00:03


Av Julia - 23 december 2012 00:00

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards