juliias-liv

Alla inlägg under december 2012

Av Julia - 24 december 2012 23:01

nu är det andra gången jag skriver detta inlägget så jag gör det kort.


Min lillasyster Alice har skapat en blogg, elr jag gjorde en till henne.

Men hon verkar ta den p¨å allvar så tänkte bara:


LÄS HENNES BLOGG NUUUUUU!


klicka på bilden & ni kommer till hennes blogg.



Av Julia - 24 december 2012 20:47

Av Julia - 24 december 2012 20:24

Av Julia - 24 december 2012 19:06

Hemma nu å är glaaaaaad.

ja, har kasnke inte fått så många klappar jag blev glad över men jag fick 500 kr, precis vad som behövdes. Ska ju kanske till Väla med Bella på torsdag.


Det beror på om min mamma mår bra för just nu har hon 39 graders feber så vi får se.

Annars kanske vi kan åka efter nyår   


Har varit en sådär dag, "jultomten" kom, haha jao. Jag tror ju liksom på jultomten ..

Hoppas ni förstod ironin i det. Iaf, firade med några vi aldrig firat med & dem gillar inte mig & min bror pga av en sak. Vill inte ta upp vrf, ganska känsligt.


Men kan säga att det är för jag & Pontus inte är släkt med dem men det är Alice så då förstår ni sökert lite iaf. Ja, å dem flesta som jag känner vet det & jag hoppas dem inte tar upp det för dem förstår nog hur känsligt det är.


men nu ska vi glaaaaaaadaaaa, wiii   


Så ja, imorn kommer mammas släkt som är ganska många fler & då finns det nog ingen tid för att blogga ´fast jag är hemma.


Tack&hej   


 

 

Av Julia - 24 december 2012 15:13

Av Julia - 24 december 2012 10:06

Tänk att det faktiskt är julafton nu. Åhh, vad kuuuuuuul.

och en av dem viktiga reglerna på julen .. vill ni veta ?



GLÖM ABSOLUT INTE KALLE ANKA, HAN ÄR BÄST !!!


Nu glömmer ni det inte, haha. (y)


Tänkte bara önska er världens bästa dag. Det förtjäner ni verkligen.


 



Av Julia - 23 december 2012 23:35

Höll nyss på med ett 'God Jul' inlägg till er då pappa kom & släckte i fönstret.
När han släcker där stänger han omedelbart av strömmen i uttaget där, där satt min datasladd så ALLT stängdes ner..

Då får jag väl göra det imorgon.. sen så ska jag förklara vrf jag inte bliggade under vissa timmar idag..

Men måste sova , ska upp hyfsat tidigt.

Natti ;*****

Av Julia - 23 december 2012 22:00

 

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards