juliias-liv

Alla inlägg under december 2012

Av Julia - 28 december 2012 12:29

Av Julia - 28 december 2012 10:16

Nu är vi framme så jag hoppas jag hittar mkt som jag tar med mig hem.
Önska mig lycka till ;)

När jag kmr hem har jag planerat 1 inlägg + vad jag köpt.

Puuuuuuuss

Av Julia - 28 december 2012 09:41

Hemskt vad tiden går fort när man lyssnar på musik. Har suttit & lyssnat på musik i 40 minuter & bara tittat ut.

Mfn musik äre ju livet, ja iaf för mig.
Vet nt vad jag skulle ta mig till utan musik.

Blev tyvärr inga tidsinställda inlägg, hann nt.
Men jag har ju iag hunnit göra något inlägg nu i bilen & så ska jag försöka få ut en bild på min lunch & fika sen några när jag åker hem.

Det blir väl hyfsat bra iaf, puss&kram <3

Av Julia - 28 december 2012 09:22

Av Julia - 28 december 2012 09:14

Av Julia - 28 december 2012 07:30

Tumblr_mcjzpsbfff1rdd58ro1_500_large

Av Julia - 27 december 2012 21:48

Imorn ska ju jag & min familj till Väla så jag ska göra några tidsinställda inlägg så ni har något att läsa imorn.

Sen när vi äter elr fikar så ska jag ta en bild & lägger säkert ut det på bloggen så det kommer väl iaf bli 1 - 4 inlägg under tiden jag är borta.


Efter Väla ska vi in på Ikea där jag kanske ska få en skrivbordsstol & en större spegel så då kan jag nog at lite bättre foton   


Ja, i besökare stiger min statistik & igår slog jag rekord i den månadens sidvisningar & kom 6:a på topplistan. Och ni kan inte veta hur j*vla glad jag är just nu när jag skriver detta.


Jag ligger som nummer


Jag? Jag ligger 3:a på topplistan av flera 100 bloggar. Åhh, kan ni förstå min glädje?


Och det är ju faktiskt 2 timmar kvar tills dagen är slut så jag kan ju faktiskt stiga till 2:a elr 1:a. Inte för jag tror det kommer hända men det går ju.


och nu är det ju sidvisningar jag menar för i besökare kommer jag aldrig med.

Där är ju dem som har 850 besökare per dag. Jag har typ 30 per dag så hehe, det kommer inte gå.


När jag är 15 & har nattstad t.ex kanske jag får många besökare men jag är faktiskt lite förvånad för på nattstad är det en tjej med 500 besökare som ligger 1:a på bloggplatsen 800.


Det är ju lite konstigt   


Men nu ska jag faktiskt hylla mig själv lite men typ en sval dush, hihi.


 



Av Julia - 27 december 2012 21:32

Kusinerna åkte precis hem efter en lång kväll.

Träffar dem ju knappt & nu när dem var här så fick vi ju passa på att träffas.

Tettan som vi kallar henne, elr jag gjorde det nät jag var liten & sedan dess har alla gjort det, typ.   


Hon undrade om jag ville komma till dem på sportlovet vilken jag är lite osäker på.

Dem är helt underbara å skulle ju inte ha något emot det men jag träffar inte någon, kan inte gå ut till kaninerna är utan datorn & kan kasnke bara blogga typ 1 gång per dag ..


Sen är det väl mest att jag vet inte om jag skulle orka det, fast dem är roliga att va med så är dem otroligt jobbiga & dem springer å väcker en 6 på morgonen så jag vet inte.


Mamma & pappa tyckte det var en bra ide & att jag kunde åka buss dit.

Hehe, mmm. Jag kan väl knappast hoppa av å byta buss själv. För det är ju 4 timmar dit liksom.


Så Pontus hänger med isf, men är ändå osäker, vi får väl seeee   


 

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards