juliias-liv

Alla inlägg under december 2012

Av Julia - 26 december 2012 12:12

Pågår en tävling i Kellys & Ellas blogg.

Priset är att ens blogg blir länkad så jag tycker ni ska vara med & tävla i denna tävling.


Kelly & Ella är 2 tjejer på 14 snart 15 år som bor i stockholm.

2 snygga tjejer med en riktigt bra blogg där dem uppdaterar mkt & har en riktigt fin design.


In å tävla, nu, nu. nu!   


har tyvärr ingen bild på Kelly & Ella så det får bli en länk:

--------------->http://kellas.blogg.se/




   

Av Julia - 26 december 2012 11:40

Läste nyss Majas blogg & tyckte hon hade skrivit en så sjukt bra sak att jag bara är tvungen att visa er.


   


Hoppas det är okej Maja men jag tyckte det var så sjukt bra gjort av dig & jag håller fullständigt med. Jag hatar när alla håller på så.


Som sagt så är det ju tanken som räknas   


Jag tycker ni ska kika in i hennes blogg, hon uppdaterar ungefär lika mkt som mig & är en väldigt fin tjej som har många bra åsikter ..


Det funkade inte att göra så ni bara kunde klicka på bilden så kom ni till hennes blogg så får göra såhär: ---------------------> http://majatedenkvist.bloggplatsen.se/


klicka, klicka, klicka!


När vissa kommer in på mitt rum tycker dem jag är så ***** bortskämd osv.

Men det är jag inte. För hälften av dem sakerna har jag köpt själv.

När vissa ser min mobil tycker dem jag är så himla bortskämd men vet ni vad?


Det är jag *** inte. Ja, min mobil är större än iPhone5, ja min mobil är lika bra som iPhone5 .. på vissa sidor ståd det t.om att den är bättre.


Men Motorola razr är inte ett känt märke så det kostar 3 gånger mindre.


Jag köpte den själv för egna pengar på bara 2.500 medans ni köpar iPhone5 som är lite mindre, liiiiite tjockare, lika bra typ men kostar nära 10.000 & ja, ni köper den inte själva.


Så tycker ni kan sluta skryta om era iPhone´s 5 !


Tack&hej.


(det är bara min åsikt & säkert många andras, om ni inte vill så ta inte åt er)


 



Av Julia - 25 december 2012 22:33


Så otroligt bra, vackert. Ryser i hela kroppen.


Av Julia - 25 december 2012 22:16

Av Julia - 25 december 2012 21:35

Har som sagt inte fått så mkt julklappar men en stor pool so kostar väldigtmkt är ju en bra julklapp, fast till hela familjen. Nu kasnke ni tror jag menar sådär 10000 men jag kan säga att det är så mkt mer. Vill inte säga priset men jag kan säga att det gick nästan på 50000 med tillbehör.


Så här kommer sakerna:


 

Jag har 3 stora drömmar. Jag vill antligen bli designer, stylist elr vetrinär.

Här har jag fått en bok där jag lär mig grunderna till at bli kläddesigner.

Rita baserna, poser & olika mönster å allt coolt.


Låter kanske inte så roligt när jag förklarar men det var jättecoolt.


 

läppsyl


 

sminkborttagning ..


 

Dushtvål, bodylotion, badskum.


 

Guldigt halsband.


 

svart ros ..


 

Örhänge.


(jag trodde man skulle få 2 sådana här, fick bara ett & det stod att man bara skulle ha ett, "det var snyggast" asså, det stod det från Gina .. inte från mamma & pappa. )


 

Korsörhänge.


 

Armband.


 

Ett litet sådant unikt örhänge som det inte finns så många av. man brukar köpa det i sådana små affärer som styrs ensamma.


Sen fick jag 920 kr tsm från hela släkten, ja  marshmallows också.

men kom nu inte & säg att jag är bortskämd för jag fick 920 kr .. för det är jag inte.

Om det är någon som var bortskämd var det ju dem som typ fick iPhone5.

som i dem flesta affärerna kostar nära 10.000 kr.


ja + att mammas släkt är ju ganska stor, fast jag fick mer från bara farmor & farfar än från vad jag fick av hela mammas släkt. (fast fick ju inte pengar av alla i mammas släkt)


men puss&kram   

Av Julia - 25 december 2012 13:59

haha, älskar denna låten såååå mkt.

Kan nt sluta lyssna på den ..



run the world - glee



run the world - beyonce

Av Julia - 25 december 2012 09:55

elr det var godmorgon innan, började med inlägget för 1 timme sedan men har ätit frukost mellan .


Då är det juldagen dådå. Nice ..

Idag kommer  jue mammas släkt som sagt så det blir fler julklappar & säkert mer pengar.

Men jag visar er när jag fått allt. Så ni får se alla mina julklappar ¨på en gång.


Inte så bra uppdatering igår men jag tror inte ni förväntade er det, var ju julafton.

och ni hade väl ändå inte så mycket tid att läsa bloggen heller   


Menmen, jag har ränknat mina pengar nu. Om man räknar ihop med mitt HM presentkort som jag har 108 kr kvar i har jag: 720 kr.


Sen får jag ju säkert mer idag så det räcker ju till att åka till Väla + mobillurar/freestyle, som jag sparat till.   


iaf nu måste jag städa & göra mig i ordning,


 


Kram   


Av Julia - 24 december 2012 23:30

ska nog göra mig iordning för natten nu för jag är ganska trött & så tänkte at tag i träningen igen.

Orkar inte med mig själv när jag går runt & vankar på mitt rum så om jag vaknar hyfsat tidigt ska jag ut & gå. Springa klarar jag inte för vissa tror att jag har halsfluss.


Får se, kommer läsa lite också så om jag ska ut tidigt kanske jag ändå är för sent uppe.

vi får se, jag behöver ju inte tvunget göra det på morgonen ..   


Menmen, nu måste jag faktiskt göra mig i ordning .. ska ju också ha gäster imorn .. elr mammas släkt kommer & vi ska fira jul, wiiiii.


Vet inte ens när dem kommer   


 

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards