juliias-liv

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 16 september 2012 11:10

Ska till käre mormor min nu .. hihi. ;)
Men naaa, har ju inte visat mina nya kläder så visar dem när jag kommer hem ..
Det blir väl braa? :D

Puss & kraaaam .. från mig ;*

Av Julia - 15 september 2012 23:52

Renbäddade nyss sängen ..
Nytt lakan, nytt påslakan & så la jag i mitt tjocktäcke också är ju det första gången jag använder det: Alldeles nytt så det äf ju ett stort + .. ;)
Men är astrött! ;c hihi.
Visar er klädwrna imorn osv.

Go'natt ;*

Av Julia - 15 september 2012 21:37

Av Julia - 15 september 2012 21:37

Av Julia - 15 september 2012 20:20

Du kommer sluta jämföra din kropp med andra.

  • Du kommer att känna dig snygg och bekväm på stranden & i underkläder.
  • Du kan äntligen köpa snygga tajta klänningar och känna dig självsäker!
  • Tajta jeans ser snyggare ut på smala ben.
  • Det är hälsosamt att träna
  • Du kommer att sluta/minska att äta skräpmat.
  • Man kan ha på sig vad man vill utan att känna sig "tjock"
  • Du kommer att bli en förebild för många.
  • För att du är värd det bästa!
  • Man kan lugnt ha på sig magtröjor och känna sig snygg!

Tumblr_lmqq7h7gtg1qzdgkko1_500_large

Av Julia - 15 september 2012 19:21

Fick nyss en kommentar av en tjej som heter Lina som visst inte verkade ha det så bra med sin mamma.   



Kommentar till Staaaaan ..


Ingen bild

Lina

Lördag 15 sept 13:17

Vad roligt att åka till stan med sin mamma. Det gör aldrig jag och min. Din mamma verkar vara jättesnäll :-)




IP: 217.174.68.161


Så här såg kommentaren ut.


Hoppas det blir bättre ..   

Själv bråkar jag med mamma HELA tiden.   


Tänkte ge några tips till dig Lina om det skulle behövas!   


  •  Försök att lyssna så mycket som möjligt
  • var mycket till hjälp
  • Var så snäll som möjligt
  • Berätta om din dag & se hur hennes varit
  • Berätta hemlisar
  • ha någon myskväll med henne
     
    Härär några enkla tips.   
     
    Vet inte hur det funkar på din mamma men min mamma älskar när jag pratar hemlisar för henne, Dem känner sig som att dottern litar på en.    
     
    Lycka till Lina !   



Av Julia - 15 september 2012 16:52

Har ätit en god efterrätt nu ... mums! ;)
Städat hos kaninerna & nu ska jag bara slappna av med ett svalt bad .. :D
Har lagt i en badbomb som luktar jordgubb & som ska få hela kroppen att slappna av.

Kommer visa mina fynd från stan efter badet ..

Puss ;*

Av Julia - 15 september 2012 15:25

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards