juliias-liv

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 15 september 2012 09:59

Ska till stan nu med mami .. ;)
Ska köpa jeans & kanske något annat snuggt om jag hittar .. :D

Men aaa, Peace!! ;*

( hoppas håret hinner torka )

Av Julia - 14 september 2012 23:02

 Nu är det typ dags att köpa vinterjackor.

Vilken ska man ha?


Dunjacka ? Kort jacka ? Lång jacka ? Tjock jacka ? Tunn jacka ?

Hmmmmm ...   


Själv är det några från Gina som jag gillar ..


ODELIA SHORT JACKET BG, BLACK, large


ODELIA SHORT JACKET BG, BLACK, large


ODELIA SHORT JACKET BG, BLACK, large


Gillar den här jackan ..


ODELIA SHORT JACKET BG, DARK NAVY, large


ODELIA SHORT JACKET BG, DARK NAVY, large



ODELIA SHORT JACKET BG, DARK NAVY, large


Dem gillar jag mest.   


Men ska upp tidigt imorn så Godnatt !   

Av Julia - 14 september 2012 16:54

Jag VILL ha vita håliga jeans!

dem är så sjuuuukt snygga!


Kolla själv.   



Har letat runt nu, jag & mamma ska till stan imorn så tänkte att jag kunde hitta några jeans.

Har inga, alla är för .. eller, alldeles för korta!   


Finns heller inte många klädaffärer här i stan men man kan ju inte bseställa jeans, måste pröva dem först.   


Svarta hade jag också velat ha ..



Ge mig!


Ge mig både 2 !!!   


Hittade några snygga på Cubus men dem är inte håliga ...


Gaby coated pant


Dem här ..


Gaby coated pant

Och dem här ..

Också snygga !   

Men hellre dem håliga ..


Fast verkar ju inte som dem finns här ..   



Av Julia - 14 september 2012 16:46

Gör ett litet lämkbyte med Lisa som är 11.

Hon uppdaterar några gånger om dagen osv.


Klicka HÄR för att komma till henes blogg.   



Av Julia - 13 september 2012 21:14

Är assliten & imorn är det skoljoggning osv .. ;c

Aaa,!

Så nu ska jag sooooova ;*

Av Julia - 13 september 2012 18:01

Är ute på en springtur ..

Puss ;*

Av Julia - 13 september 2012 16:44

Bläää, nu ska jag plugga Os, KUL!   


Kommer jobba om dressyr, någon som heter Charlotte dujardin.


Aaa, tänkte bara säga det, hihi.   


Såhär ser hennes häst & hon ut.




Vad tycker ni?


Men nu får jag väl börja ..


Puss   


Av Julia - 13 september 2012 15:18

Myser lite & kollar på X-factor avsnitt 2 ;)
Asbra! :D
jag älskade idol sååå men x-factor verkar ju mycket bättre!

Men aaa, ska plugga OS som vi jobbar med i So .. :/

Puss ;*

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards