juliias-liv

Alla inlägg under september 2012

EQ

Av Julia - 18 september 2012 10:55

Sitter på EQ nu ..
trååååkigt! ;c
pratar om likbehandlingsplan.
asså, alla ska behandlas lika .. ;)

Men får inte sitta med mobilen så ...

Av Julia - 18 september 2012 07:33

Ja, jag är påväg till skolan sötisar .. ;)
snart i bäckaskog, sen kiaby .. sen till fjälkinge & STOPP! :)

Haha, missade nästan bussen, fick springa ut med skorna i handen & på fötterna hade jag ju såklart BARA strumpor :P
När jag kom på bussen såg jag att jag hadd blusen utochin men nu sittar den rätt ..

Men jaa, är ju snart i skolan så ..
Mmmm. ;)

Men iaf, har .. någon lektion nu på morgonen .. höhö.

LÅNG DAG! = BLÄÄÄÄ .. ;c

Outfit:

Av Julia - 17 september 2012 21:46

Imorn är det en lång dag .. ;c
Har inte hunnit göra något på OS och det ska in på torsdag sen ska vi redovisa .. så INGA kompisar bara plugga!

Men vill ju orkar med hela dan imorn så:
Goodnight my sweet readers! ;*

Av Julia - 17 september 2012 19:51

Sitter ute på en kall sten & väntar på pappa.
Vi har haft asroligt idag, hah .. jag & min vörldens bästa vän Bella har spelat innebandy eller snarare dampinnebandy .. haha! :D

Men han kommer närsomhelst så puss! ;*

Av Julia - 17 september 2012 07:12

Nu sitter jag på bussen påväg till stockholm .. nää, skolan. SOM VANLIGT. ;)
Oidag slutar vi tidigt. :D
men när jag kommer hem ska jag bara plugga, eller kanske följer jag med Bella hem. ;)

Så hejdå ..

Outfit:

Av Julia - 16 september 2012 20:44

Kollar på x factor nuuuu. ;)
Askul .. :D
men aaa, har väl typ inget mer att säga, vad tråååkigt av mig då. :P
Nu är dem i Trelleborg .. haha. Några
asroliga, dåliga killar sjunger .. så dåliga är dem .. borde ju skämmas när dem sjunger. ;}

Puss & en STOR kraaaaam från mej! ;*

Av Julia - 16 september 2012 17:06

Kom nyss hem från mormor .. riktigt mysigt var det hos mormor.
God lunch & en riktigt, riktig god efterätt. ;)

Men visar er kläderna sen hoppas jag ..
Om jag får över bilderna .. hoppas! :D

Ciao. ;*

( mitt öga, hihi? )

ush

Av Julia - 16 september 2012 11:43

Euw, kolla hur det ser ut .. blääää ..

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards