juliias-liv

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 23 september 2012 12:38

Jag har faktiskt bara gjort en sak av dem sakerna jag skulle göra .. O_o
Varit med kaninerna.
Jag har varit med dem, städat hos dem, hämtat halm som är långt bort .. , tagit ut dem & ätit frukost .. Wooops!


Men aaa, nu måste jag städa HELA rummet !
Sen hela badrummet & vi har 2 riktigt stora badrum .. aja. Tar detta badrummet här uppe ;)

Cya! ;*

( kolla mitt rum .. brukar va väldigt ordentlig av mig men såhär ser det ut nu .. )

Av Julia - 23 september 2012 08:24

Godmorgon!
Jag vaknade för 20 minuter sen ..
7 & en halv timme är egentligen alldeles för lite .. menmen. ;)
Nu kan kan jag ju göra lite saker, jag tänkte gå ut till kaninerna, hitta en bra headersida, göra en header, läsa bloggar, blogga själv sen får det nog bli frukost ..

Så ha en mysig morgon mina vänner!

Mina bästa vänner nedan! ;*

Av Julia - 23 september 2012 00:25

Ja, godmorgon! ;)

Det är ju söndag morgon ..
Jaaa, hur skönt är det inte med en bäste vän .. som man ringer när man måste säga något alldeles speciellt, avslöja sina hemlisar för
Åh jag älskar det! :D

Har messat med bästisen i 1 timme nu.
Det äf ju hur mysigt som helst att lägga sig under sitt varma täcke & messa med bästisen om massa planer, hemlisar, om dagen & allt möjligt ..

Aaaa,! ;)

Tack för en go kväll Bella! ;*


Love U!

Duuuu & jaaag. ;*

( godnatt alla fina )

Av Julia - 22 september 2012 23:16

Nej, nu får ni ju kommentera så jag akn ha en frågestund ..   


Men ja , jag kör igång med frågestund ..

Och om det inte blir tillräckligt många frågor lägger jag ner det hela ..


Men tänk på att ni kanppt känner mig & nu har ni chansen att fråga ALLT!

jag kommer svara ärligt på allt ..   


Ingen fråga är för dum ..

Omni inte vill ange ert namn så skriv bara anonym, bara kommentera massor ..

i mängder.   




Av Julia - 22 september 2012 22:42

tycker det är så himla tramsigt att sriva en liten lapp: får jag chans på dig .. eller på fb i chatten får jag chans på dig?


Herregud!


Får såna frågor hit & dit .. ska vi bli tsm?

Får jag chans på dig?


Amen herregud .. istället kan ni väl fråga mig rakt ut .. vill du hänga med på bio på lördag eller ska vi va en dag .. ?


Då kan man ju snacka om sig själv & allt och lära känna varandra ..


Det jag tycket är riktigt omoget är att man blir vänner på fb sen blir ihop .. när man inte ens sett varandra!

Tänk om det är en vidrig gammal gubbe som sitter där  bakom datorskärmen liksom ..   


Om du nu tycker jag är söt & vill lära känna mig osv.

skicka då inte ett ynkligt sms .. ska vi bli tsm?


Utan fråga om jag skulle tänka mig göra något med dig .. ?


Nu vet alla killar det där ute .. haha.   


Kraaaaam   


Av Julia - 22 september 2012 22:14

Vill ni ha frågestund?


Jag tänkte ha en frågestund där ni kan fråga ALLT!

Inegn fråga är för dum.


Ni kan ju fråga t.ex vem är din bästa vän? vem kan du lita på allra mest bästis eller mamma?

Vad väljer du, ful bästis men 100 % pålitlig, eller, snygg bästis men 0 % pålitlig?


Asså sådana fråga ..

Eller tvärtom ..


Vem har sårat dig mest?


Ni kan fråga ALLT!   


Men jag är inte så säker om jag ska ha det för ni mina små söta älvor är så dåliga på att kommentera ..


Om ni vill att jag ska ha en frågestund kommentera JA!

om inte: NEJ!


Men jag skulle tycka det var jätteroligt att ha en frågestund ..   


Så KOMMENTERA nu!


Puss   


 

Av Julia - 22 september 2012 21:17

Av Julia - 22 september 2012 21:15

Ligger i sängen & kollar på beethoven med lillsyrran ..
Ja men jag är helt förälskad i mitt godis, hihi.

Updaterar er sen ;*

( några fula bilder på mig & mina älskade )

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards