juliias-liv

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 27 september 2012 15:49

Sitter & gör läxor .. hatar läxor! ;c
Men ja, ni har fått 3 korta inlägg idag .. okej? :S

Nejj, jag har inget att säga .. bara att det har varit en jobbig dag för både mig och bästis så vi har fått stötta varandra ;)

Uppdaterar er när jag är klar ..

Kom ihåg att kommentera!
Avslutar frågestunden om 2 - 3 timmar, tror jag ..

Puss ;*

( haha, såg nu att bilden är uppochned .. eller? )

Av Julia - 27 september 2012 11:40

Av Julia - 27 september 2012 07:27

Såhär se la Julia ut idaaag! ;)



Av Julia - 27 september 2012 07:25

Morning sweeties! :D
Har ni sovit gott?
Jag har sovit sådär ..
men aa, nu bloggar jag med bästis & har rolig med mobilen, tekniskt sätt Bella ;)

Har plattar håret hela morgonen ..

Har försökt ta foton på myself men nää, nää. ;c

Så ni får en tråkig bild på hur grått & tradigt det är utee ..

Puuuuuuuss ;*

Av Julia - 26 september 2012 21:21

Är astrött så har orecis slutat läsa .. ;)
Til frukost åt jag liiite kräm, sen drack jag ju 2 glas mjölk till lunch, lite kräm till mellanmål & lite kräm + en väldigt mjuk toast ( med bortskurna kanter ) och så fick jag äta med kniv & gaffel.
Har fortfarande svinont.

Nu ligger jag i sängen & tycket att jag är så tunn, dem flesta brukar tycka att jag nästan är för smal .. brukar inte hålla med men idag känns det så .. tummen upp (y)

Hemkungskap imorn .. yay! :D
Om det är okej med David sja jag & Bella va ( som vanligt ) ska baka muffins, mums ..

Men som sagt, är svintrött & har svinont så ska soooova.

Gonatt ;*

Av Julia - 26 september 2012 19:57

Tumblr_m3tbupc83e1rpt2juo1_500_large


Tumblr_ln1oylcn5n1qf7ikto1_500_large


Tumblr_lsswounxtq1qzipvbo1_500_large1_5063382ce087c3104ab0e24c_large




M.U.M.S   

Av Julia - 26 september 2012 19:08

Fick precis massage av Jennie. Fick extra mycket massage eftersom det behövdes, 50 min. ;)
Nu ligger jag i ett varmt skumbad och läser. När ni badar.
Badar ni i extremt varmt bad?
Om jag gör det, så efter en stund dunkar hela jag & det känns som om jag har feber ..
När jag badar brukar jag ha det ljummet .. 35 - 38 grader ungefär. :D

Men nu får jag väl fortsätta njuta .. ;)

Om ni undrar är jag nu på den 26 boken i serien, totalt 47 så nu har jag 21 böcker kvar att läsa.

Ha det gött ;*

Av Julia - 26 september 2012 17:37

Dagens:


 


 


 


      

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards